22 Reacties

4 jaar geleden

Sinds gister ben ik ook opeens niet meer moe, k kon zelfs koken wasjes draaien wat ik eerst helemaal niet kon. Maar in de ochtend geef ik nog helaas wel over ..

4 jaar geleden

Ik had dit dus ook! Sinds vorige week bijna geen klachten meer (ben nu 10 weken) maar vanochtend echo gehad en was helemaal goed! Dus blijkbaar zegt het niet altijd iets..

4 jaar geleden

Ik had dat ook rond de 11weken, niet meer misselijk en energie terug. Is omdat in deze periode je hcg level over de piek heen is. En je buik kan doordat het ook vaak een combi is van groeiende baarmoeder, je darmen en vocht, dat kan in deze periode elke dag verschillen. Mijn echo was gelukkig goed en de kleine groeit als kool. Dus mis stelt het je wat gerust. Nog een paar dagen tot je echo 🤞

4 jaar geleden

2e termijn voel jij je het best! Ik zou zeggen geniet ervan!

4 jaar geleden

Ik had dit ook. Vandaag ineens weer super moe en misselijk. Heb met 9.4 weken een positieve echo gehad en met 12 weken naar het hartje geluisterd. Morgen ben ik 13 weken. Eigenlijk heb ik niks om me zorgen om te maken, maar doe het stiekem soms wel. Snap je gevoel wel. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam.

4 jaar geleden

Hier precies zo morge termijn echo geniet ervan sommige hebben 9maanden lang kwaaltjes. We hebben gewoon geluk van niet denk ik

4 jaar geleden

Na de eerste 3maanden kunnen de symptomen inderdaad weg nemen en je beter gaan voelen. Dus dat kan zeker zo zijn. Ik hoop dat je Lucky hebt dat alles goed is en gwn symptomen weg nemen. Ik ben ook in week 11 maar helaas nog steeds zo misselijk bleh ! ...

4 jaar geleden

Ik vertelde gisteren precies hetzelfde tegen mijn vriend. En aangezien het meerdere bekend voorkomt maak ik me niet zo zorgen. Ik had idd ook gelezen dat de hcg piek nu waarschijnlijk geweest is

4 jaar geleden

Ik had ook zo ongeveer alle kwaaltjes die je maar kan hebben en vanaf week 10 waren ze veel minder. Ik maakte mij ook mega zorgen, maar had gisteren een prachtige echo!

4 jaar geleden

Verloskundige zei me vanmorgen dat dit heel normaal is. Je lichaam raakt gewend aan de hormonen. Tweede trimester voel je je vaak beter

4 jaar geleden

Wat zou ik dat heerlijk vinden. Ben nu 13 weken. Ik heb overal nog last van.

4 jaar geleden

Ik ben nu 10 weken en geen symptomen meer, wel erg moe. Ook heb ik sinds vandaag alleen tijdens het afvegen na het plassen bloed op het toiletpapier.

4 jaar geleden

Ik ben alle kanten al opgevlogen. Week 6 erg misselijk, pijnlijke borsten en moe,week 7 en 8 wat bruin bloedverlies en geen kwaaltjes meer. Week 9 t/m 11 een deel van de kwaaltjes vooral weinig eetlust savonds en nu sinds week 12 ineens meer misselijk en laat ik echt de hele tijd boeren als ik niet uit kijk. Iets wat ik voor ik zwanger was niet eens kon. Tot zover gaat het helemaal goed met 2 goede echo's. Maar die kwaaltjes kunnen dus blijkbaar alle kanten op en niet direct wat uit af te leiden.

4 jaar geleden

Hier ook nog amper symptomen bij 12+2, alleen nog beetje hoofdpijn gehad vanmiddag. Verder niet meer misselijk of extreem vermoeid, dus dat is wel fijn! Als ik al deze verhalen hier lees ben ik wel wat gerustgesteld dat dit normaal is 😊

4 jaar geleden

Bij mij 12 weken veel speeksel in me mond hele dag spugen en water drinken word er helemaal gek van als ik 1 keer slik ga ik kotsen

4 jaar geleden

Nu precies 10 weken maar de klachten nemen juist toe. De vermoeidheid neemt iets af. Maar misselijkheid en bandenpijn/groei baarmoeder nemen toe. Was juist blij dat ik tot 9 weken weinig tot niet misselijk was. Denk dat ik voor het avond eten luchtiger gerechten moet bedenken, want dit is echt niet fijn 🤢🤢🤢

4 jaar geleden

Echt toevallig! Ik heb precies hetzelfde en ook 5 mei mijn eerste termijnecho! Geen zorgen maken, opeens nemen de kwaaltjes af en voel je je juist heel goed! Nog een paar daagjes aftellen en dan weten we meer 👏🏼

4 jaar geleden

Misschien dat dit je iets kan geruststellen. Ik was vanaf weer 7 ontzettend misselijk. Heb drie keer in het ziekenhuis gelegen met vocht tekort. Allerlei medicatie geprobeerd om het spugen tegen te gaan niets hielp..... ineens werd het minder en minder.... inmiddels bijna 13 weken en ik heb al ruim een week niet meer gespuugd of wat dan ook en heb nog een perfecte echo gehad 😍 Bizar hoe alles zo kan veranderen door die hormonen....

4 jaar geleden

Reactie op Estelle

Echt toevallig! Ik heb precies hetzelfde en ook 5 mei mijn eerste termijnec ...
Wat toevallig! Ja nog een paar dagen! Super spannend! Hoe laat heb je de echo? Succes!✨

4 jaar geleden

Reactie op Pachita

Nu precies 10 weken maar de klachten nemen juist toe. De vermoeidheid neemt ...
Ja hier nu ook dat het avondeten niet lekker valt en snel vol ben, eet nu salade of een soepje en dat gaat wel prima.. te zware maaltijd lukt niet, is nieuw voor mij, m’n eerste zwangerschap nergens last van gehad en nu sinds een week dit 😬