149 Reacties

4 jaar geleden

Precies hetzelfde hier. Geen kwaaltjes. Wat mij ook onzeker maakt, is dat ik lees over veel afscheiding bij een beginnende zwangerschap. Bij mij lijkt het juist wel gestopt. Meer vrouwen ‘last’ van?

4 jaar geleden

Dames heb even een vraagje,,, ben namelijk een beetje onzeker over mijn zwangerschapstest... Ik heb 2 miskramen gehad in een korte tijd en mijn laatste miskraam was op 15-03-2020😔mijn man en ik zijn gewoon doorgegaan met vrijen zonder tussenstop. Ik heb nu een zwangerschapstest gedaan, alleen geeft het 2e streepje heel lichtjes aan... zou dan dan nog van die andere zwangerschap zijn of ben ik gewoon weer zwanger? Hoor graag reacties van jullie💕

4 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Hi, ik heb alleen af en toe last van gevoelige borsten voor de rest ook nik ...
Wat grappig ik ben ook 4+2 spannend he!!!

4 jaar geleden

Reactie op kub-24

Dames heb even een vraagje,,, ben namelijk een beetje onzeker over mijn zwa ...
Als je gister een miskraam hebt gehad dan is dit waarschijnlijk nog hormonen van die zwangerschap. Sterkte in ieder geval!

4 jaar geleden

Reactie op Eindelijkzwanger

Wat grappig ik ben ook 4+2 spannend he!!!
Ahh! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heel spannend allemaal🍀.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben ook 4+3! 😊

4 jaar geleden

Reactie op kub-24

Dames heb even een vraagje,,, ben namelijk een beetje onzeker over mijn zwa ...
Als je gisteren een miskraam hebt gehad zit er nog HCG in je lichaam.. vandaar de 2 streepjes..

4 jaar geleden

Reactie op kub-24

Dames heb even een vraagje,,, ben namelijk een beetje onzeker over mijn zwa ...
Ik snap niet zo goed hoe dat zou kunnen? Heel erg veel sterkte alleszins!!!

4 jaar geleden

Reactie op kub-24

Dames heb even een vraagje,,, ben namelijk een beetje onzeker over mijn zwa ...
Bedoel misschien 15-02-2020 ipv 15-03-2020? Als je 15-02-202 bedoelt zou het best wel kunnen dat je weer zwanger bent. Zou over 2 dagen weer testen.

4 jaar geleden

4+6 hier en behalve veel boeren(ben ik de enige? 🤣), slecht slapen en borsten die al een cupmaat groter zijn verder ook geen klachten.

4 jaar geleden

Hier ook weinig klachten, slaap wel wat meer en wat sneller vermoeid, pijnlijke borsten en heel veel honger 🤣 Vorige zwangerschap (missed abortion met 9 weken) was ik heel misselijk, dus blij dat ik me nu beter voel.

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Precies hetzelfde hier. Geen kwaaltjes. Wat mij ook onzeker maakt, is dat i ...
Herken ik ja. Normaal juist vaak btje afscheiding maar nu sinds ik zwanger ben niks meer. Toch ben ik hardstikke zwanger ;)

4 jaar geleden

Gefeliciteerd, ik ben nu 6 weken zwanger van de 2e. Bij beide had ik weinig klachten voor de 6 weken, maar nu lekker misselijk en veel moe. Maak je daar geen zorgen over dat komt echt wel en misschien heb je mazzel dat je minder klachten hebt. Dat zegt niks of het wel of niet gezond is. Succes en geniet

4 jaar geleden

Reactie op Bente1988

4+6 hier en behalve veel boeren(ben ik de enige? 🤣), slecht slapen en bors ...
Inderdaad ook kei veel boeren ! Haha voor de rest ietsjes misselijk maar is nog goed mee om te gaan, wie weet alleen nog van de zenuwen 😋

4 jaar geleden

Reactie op Bente1988

4+6 hier en behalve veel boeren(ben ik de enige? 🤣), slecht slapen en bors ...
Gelukkig ben ik niet de enige met die cupmaat 😅😅

4 jaar geleden

Reactie op Momster24

Gelukkig ben ik niet de enige met die cupmaat 😅😅
Letterlijk mijn grootste "kwaal" 🤣 Pas m'n bh's niet meer, het lijken wel ballonnen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Rosa ter Steege

Inderdaad ook kei veel boeren ! Haha voor de rest ietsjes misselijk maar is ...
Halleluja herkenning! Kon eerder niet eens écht boeren, maar lukt me nu bijna het hele alfabet 🤣

4 jaar geleden

Ik voelde me ook super goed tot ik 5-6 weken was. Half vorige week zijn de kwaaltjes begonnen. Enorm misselijk !! Nu voel ik me echt zwanger. Toen ik geen kwaaltjes had maakte ik me nogal ongerust dat er iets mis zou zijn.

4 jaar geleden

Fijn om te lezen! Hier 4-6 en nergens last van. Behalve dat boeren ja... dacht dat het aan mn eten lag haha. Nu iedere dag testen, want dat is de enige manier waarop ik denk: ja, zwanger :-)!

4 jaar geleden

Reactie op LISAXX

Fijn om te lezen! Hier 4-6 en nergens last van. Behalve dat boeren ja... da ...
Haha zo herkenbaar van dat testen!