149 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

De kwaaltjes wisselen per dag en de ene dag vind ik het fijn dat ze niet zo ...
Zeker!! Heel spannend allemaal! Ook niet echt last van kwaaltjes behalve wat pijntjes en willekeurige huilbuien. Bang dat de stress niet goed is en als ik dan ervaringen van anderen lees mbt echo’s maak ik me ook gelijk weer zorgen om m’n eigen echo op 31 maart.

4 jaar geleden

Reactie op DesireedeP

Zeker!! Heel spannend allemaal! Ook niet echt last van kwaaltjes behalve wa ...
Ja het is echt verschrikkelijk. Raakte vorige week ziek. In paniek naar HA gebeld die zei neem maar contact op met VK. Die zei kom maar gauw voor een echo dus ik heb mini al gezien. Alleen door al dat klote gestress ben ik wel benieuwd naar de 24ste. Dan zou ik eigenlijk de 1e echo hebben. We need some ressttt pleaseee

4 jaar geleden

Hey. Ik heb ook geen kwaaltjes en het voelt alsof ik niet zwanger ben. Mag pas 7 April eerste écho doen. Allemaal wel spannend 😘

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Ja het is echt verschrikkelijk. Raakte vorige week ziek. In paniek naar HA ...
Mijn vriend zei ook net dat ik de vk anders moet bellen als ik me teveel zorgen maak. Maar kan me ook voorstellen dat zij ook andere dingen aan hun hoofd hebben. Wel fijn dat jij t ukje al hebt gezien :)

4 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Jaa laat even weten hoe het was! Blijft altijd spannend!
Hee! Het was gisteren zo hectisch en emotioneel om er alleen te zijn! Maar alles is goed en dankbaar dat ik naar de praktijk mocht komen. 6w, 5d zwanger nu! Intens blij!!!

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Hee! Het was gisteren zo hectisch en emotioneel om er alleen te zijn! Maar ...
Oh wat goed om te horen! Ja dat geloof ik, zal wel even zwaar geweest zijn ook om alleen te moeten. Je kunt het wel echt goed op de echo zien hoor! Prachtig!

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Hee! Het was gisteren zo hectisch en emotioneel om er alleen te zijn! Maar ...
Super fijn!! Bijzonder he.. ik hoop binnenkort ook zulk positief nieuws te hebben. Ik ben volgens eigen berekening morgen 6 weken. Maar voel op zere en groeiende borsten na niks!

4 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Oh wat goed om te horen! Ja dat geloof ik, zal wel even zwaar geweest zijn ...
Lief! Ja dat was heel gek. Maar we zijn allebei zo dankbaar dat alles goed is♥️. Ja he! Was alleen maar in tranen dus het beeld shockte haha

4 jaar geleden

Reactie op Mamavan2boeven

Super fijn!! Bijzonder he.. ik hoop binnenkort ook zulk positief nieuws te ...
Ja heel bijzonder!! Oh duim met je mee. Wanneer mag je? Ik had precies t zelfde en nu maagzuur ... zegt dus niet zoveel of je er veel of weinig last van hebt zei verloskundige

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Hee! Het was gisteren zo hectisch en emotioneel om er alleen te zijn! Maar ...
Wowww🥰 gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Ja heel bijzonder!! Oh duim met je mee. Wanneer mag je? Ik had precies t ze ...
Ik heb nog geen afspraak staan. Nog even aanmelden 🙈. Ik heb geen last van maagzuur. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit en met dat stomme virus hoop ik hem zo laat mogelijk te hebben zodat mijn man mee kan.

4 jaar geleden

Wowww🥰 gefeliciteerd
Dankjewel!!! Zo blij!

4 jaar geleden

Reactie op Mamavan2boeven

Ik heb nog geen afspraak staan. Nog even aanmelden 🙈. Ik heb geen last van ...
Oh haha even kijken naar welke je wilt idd! Luisteren naar je gevoel das t allerbelangrijkste. Ik duim met je mee, heb alleen voor mezelf al gedacht : “dit gaat langer duren dan 6-4”, meer om t rustiger te maken in mijn hoofd denk ik. Het is wat het is....

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Oh haha even kijken naar welke je wilt idd! Luisteren naar je gevoel das t ...
Ik weet al naar welke ik ga hoor. Heb al 2 kindjes. Maar moet nog even aanstalten maken. Juist bij mijn 1e 2 was ik echt heel onzeker. Nu niet.🙈 hoop dat dat óók goed is.

4 jaar geleden

Super onzeker! Vandaag 5 weken 4 dagen zwanger en voel helemaal niks. Heb geen kwaaltjes niks terwijl ik afgelopen week echt heel misselijk ben geweest, gevoelige borsten had en in een keer niks 😰

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Super onzeker! Vandaag 5 weken 4 dagen zwanger en voel helemaal niks. Heb g ...
Heel vervelend! Ik heb dat zelf ook. Maar ik probeer maar gewoon positief te blijven want stressen werkt dus ook weer averechts..

4 jaar geleden

Zijn er ook dames die de hele dag misselijk zijn. Maakt niet uit hoelaat ik op sta. Ik word misselijk ik kan weinig eten of ik wil overgeven. Trekt de hele dag door. Maagzuur is met tijden me tweede vriend

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Zijn er ook dames die de hele dag misselijk zijn. Maakt niet uit hoelaat ik ...
Ja de hele dag door. Heb medicijnen maar werkt niet. Maandag mijn eerste echo en dan vragen of er verder nog niets aan gedaan kan worden. Kan zo niet meer functioneren, ben echt ziek de hele dag. Gewoon lamlendig, niet uit te leggen :-(

4 jaar geleden

Reactie op Vannie81

Ja de hele dag door. Heb medicijnen maar werkt niet. Maandag mijn eerste ec ...
Ja ik heb echt van allerlei verschillende kwaaltjes de ene dag meer dan de andere. Heb t dan over gevoelige borsten, steekjes in mijn onderbuik, lage rugpijn, misselijkheid etc. Het hoort er allemaal bij maar af en toe beetje onzeker als er bepaalde kwaaltjes niet zijn

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 6+1. Had tot vorige week nog weinig tot geen kwaaltjes, maar iedereen die zei: “dat had ik tot 6 weken ook niet”... jullie hadden gelijk. Gelukkig nog niet kotsmisselijk, maar wel van die honger misselijkheid af en toe. En moe! Kan iedere dag wel een uur slapen ‘s middags, terwijl ik lange nachten maak. Stemmingswisselingen: opeens onzeker of dan weer geïrriteerd. En obstipatie! Borsten worden iets meer gespannen en vaker krampjes. Jeej! Zwanger 🥳