33 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er normaal ook wel eens moeite mee, ik neem straks 1 x per week een hulp om even te doen waar ik niet aantoe kom. Nu is het 1 x in de 3 dagen dat ik echt even bezig ga in huis

3 jaar geleden

Jaaa, geloof me ik ben zo schoon van mezelf en mijn huis en kinderen, ik kan ook niet slapen als mijn keuken niet glanst. Mijn badkamer en wc moeten ook altijd glanzen alsook mijn vloer. Ik heb een schoonmaaktik. Sinds ik zwanger ben, kan ik dit niet bijbenen tot zo ver dat ik gisteren huilend op de bank lag, ik irriteer me zo erg aan mijn vloer en huis. Het is bijna een tik van me. Ook omdat mijn huis nu niet schoon voelt kan ik ook niet goed koken, ik kan niet in een naar mijn idee niet schone keuken koken. Ik doe m’n best maar ik word er gek van. Moeheid en willen bankhangen heeft de overhand, niet omdat ik lui ben maar omdat ik me lusteloos voel en moe. Ik zit de nesteldrang af te wachten!!! 😩😫

3 jaar geleden

Ja herkenbaar hoor 😁

3 jaar geleden

ik ben normaal heel de dag aan t opruimen dweilen afwassen.. rn nu... heb gisteren voor t eerst in 4 dagen gezogen

3 jaar geleden

Normaal gesproken wil ik het wel graag opgeruimd en schoon hebben in huis. Nu grote moeite om het toonbaar te houden 😅

3 jaar geleden

Ja hier ook. Normaal gesproken doen wij een volledige schoonmaak in het weekend ivm fulltime baan en dan doordeweeks natuurlijk de was enzo... Nu heb ik zojuist gestofzuigd en de wc en badkamer gedaan en ben helemaal kapot... Geen kracht meer voor de rest...

3 jaar geleden

Vreselijk, ik heb ook nergens zin in om te doen

3 jaar geleden

Ik ken het, Ik heb nergens zin in !

3 jaar geleden

Check! 14 weken zwanger en net 2 uur liggen tukken op de bank. Moet ik er wel bij zeggen dat ik gister geen rust heb genomen na het hardlopen, dus m'n lijf is moe. Ik doe ook amper wat in het huishouden, dus m'n man neemt alles over. Als het gaat werk ik mee, heb ik geen energie dan doe ik niks.

3 jaar geleden

Bij mij vrouwtje herken ik dit ook Afwas doet ze niet Vegen ook niet Terwijl ze de hele dag thuis is En ik werk zelf Ook door de corona tijd en zwangerschap wordt ze lui heb ik gemerkt En normaal als er iemand thuis is doen we allebei dingen Dus ja ik hoop dat je een vriend hebt die je helpt maar ik zou zegen blijven proberen en push jezelf

3 jaar geleden

Bij mij vrouwtje herken ik dit ook Afwas doet ze niet Vegen ook niet Terwij ...
word ze lui van? serieus gast 😂

3 jaar geleden

Bij mij vrouwtje herken ik dit ook Afwas doet ze niet Vegen ook niet Terwij ...
'Mijn vrouwtje', 'ze wordt lui' en 'push jezelf'? Maar goed dat mijn man dit soort dingen niet denkt of zegt, want dan hadden we knallende ruzie en niet te zuinig ook...

3 jaar geleden

Bij mij vrouwtje herken ik dit ook Afwas doet ze niet Vegen ook niet Terwij ...
Heb zwaar medelijden met je vrouwtje met zo'n mannetje als jij

3 jaar geleden

Yep... hier ook.. morgen 13 weken.. hopen dat we snel wat meer energie hebben 🤣😁

3 jaar geleden

Hi dames fijne moederdag toegewenst.. Huishouden lukt mij ook niet maar ben blij dat ik fatsoenlijk en lekker kan koken.. Maar voor de rest Ho maar geen fut. Dan heb ik ook nog 5 kinderen waarvan 3 ouder en veel helpen en niet te vergeten.. ook hun lieve vader gelukkig maar hoop wel snel meer energie te krijgen moet nog veel gedaan worden.. Veel liefs geniet ze dames 🌸🌸🥰🤰🤰

3 jaar geleden

Bij mij vrouwtje herken ik dit ook Afwas doet ze niet Vegen ook niet Terwij ...
misschien veegt ze wel?? maar komt het stof overal? misschien tijd voor stofzuiger??? je mankeert wat aan je handen? dat je niet zelf je bord kan afwassen?? misschien tijd voor een vaatwasser??

3 jaar geleden

bij mij is het omgekeerd even OT. ik kon me nooit er toe verzetten. nu elke dag stofzuigen dweilen 🙈.

3 jaar geleden

Bij mij vrouwtje herken ik dit ook Afwas doet ze niet Vegen ook niet Terwij ...
Mankeert er wat aan je handen? Beetje meer achter je vrouw staan en zelf je handen uit je mouwen steken mag wel in deze tijd! Vreselijk iemand als jij....

3 jaar geleden

Ik had hetzelfde. Ben nu bijna 14 weken en heb wel wat meer energie en zin gekregen om het weer te doen. Geen zorgen, komt vanzelf terug 😊

3 jaar geleden

Ik heb normaal een poetsvrouw maar door corona tijden komt deze momenteel niet. Ik heb het ook heel moeilijk om de fut op te brengen. Soms helpt mijne vriend ook mee. Maar hij heeft weinig tijd daar hij smorgens al om half 5 het huis uit is en pas rond 6 uur thuis is. Maar als het een x-tje rommelig is dan is het voor de volgende dag en vliegen we er in het weekend met ons 2 in.