8 Reacties

3 jaar geleden

Anders is bij een ander vk een pret echo laten maken?

3 jaar geleden

Ik heb wel vaker gehoord dat er iets tussen de beentjes hing en dat het ook een meisje was. Schijnt dat de schaam lipjes ook nog verder naar buiten staan.

3 jaar geleden

Klinkt voor mij alsof ze het er best nog wel eens naast zou kunnen hebben als het zo lastig ging. Ik zou het bij een ander nog eens laten doen, of tot de 20w echo wachten. ☺

3 jaar geleden

Ik zou er nu niet teveel waarde aan hechten en over 2 weken ergens anders echo doen

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje heb ik bij 13 weken en 4 dagen een echo laten maken. Toen werd gezegd een meisje, op de 20 weken echo echt een jongen. Ik zou toch niet zo snel zo vroeg meer gaan, wacht wel op de 20 weken echo.

3 jaar geleden

Misschien over 2 weken nog eens laten kijken, bij mij doen ze pas geslachtsbepaling vanaf 16 weken

3 jaar geleden

Bij ons is het geslacht wel vast gelegd, met 16+3 weken

3 jaar geleden

Raar dat je geen foto mee hebt gekregen als ik jou was zou ik het ergens anders nog een keer doen ik had donderdag de geslachtsbepaling met 13+2 en ik heb ook een maatje meer en de baby was heel bewegelijk maar ze kon het wel 100 procent zeker zeggen en zelf hebben we het ook goed gezien