1056 Reacties

2 jaar geleden

Eindelijk!🥰

2 jaar geleden

Na 4 dagen een ziekventje dat niet wilde spelen en dan nu ineens dit... Ik kan niet gelukkiger zijn op dit moment. Maak jij maar rommel lieve schat!

2 jaar geleden

Na bijna 9 maanden hebben we eindelijk de kamer van onze zoon afgemaakt. Laatste keer IKEA was ik nog zwanger. Nu nog een kast voor z'n speelgoed en dan is alles weer lekker opgeruimd 😍

2 jaar geleden

Luna is over de 7 kilo. 🥳 7065g, wat een mijlpaal voor ons! ❤💪

2 jaar geleden

Vandaag de kleine meid zelf een verjaardagscadeautje voor oma laten maken, zo leuk om haar te zien ontdekken wat dat spul aan der handjes is😅

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Vandaag de kleine meid zelf een verjaardagscadeautje voor oma laten maken, ...
Wat leuk! Is het een beetje te voorkomen dat ze de verf opeet? Dat houdt mij nog tegen

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Wat leuk! Is het een beetje te voorkomen dat ze de verf opeet? Dat houdt mi ...
Ja ging goed! Alleen met de kwast vasthouden niet die wou ze wel in de mond doen. Verder zat ik ernaast met billendoekjes dus was wel steeds handjes aan het poetsen en weer nieuwe verf erop doen en papa stond erachter voor het geval er toch een handje richting het mondje zou gaan

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Vandaag de kleine meid zelf een verjaardagscadeautje voor oma laten maken, ...
Heerlijk hier is verven ook echt helemaal leuk!

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Vandaag de kleine meid zelf een verjaardagscadeautje voor oma laten maken, ...
Wauw geweldig!! Kleine kunstenaar in wording 🥰

2 jaar geleden

Mijn mannetje kwam vanmorgen ineens met een noodgang op me afgekropen, grote grijns op zn gezicht, om zich vervolgens op te trekken en me kusjes te geven😍 Ik dacht eerst dat het een foutje van hem was of iets, maar toen kreeg ik nog een kusje en een knuffel♥️🥰 Wat is dit lief en schattig zeg!

2 jaar geleden

Nooit gedacht dat dit een geluksmomentje zou zijn. Maar was toch wel erg opgelucht dat die negatief was. Kon ook eigenlijk niet anders, maar ben al een week overtijd dus begon steeds meer te twijfelen. Vorige maand was ook al iets later en erg licht, maar geef nog borstvoeding dus kan natuurlijk heel goed daar door komen. We willen wel heel graag een 2e, maar ik ben er nu nog niet aan toe (al is mijn man dat blijkbaar al wel weet ik nu 😅).

2 jaar geleden

Nieuwste aanwinst, een grondbox. Rib uit me lijf maar mannetje speelt weer lief met zijn spulletjes en mama kan weer naar het toilet zonder dat meneer de tent afbreekt. 👌

2 jaar geleden

Gister rolluiken laten plaatsen en mannetje sliep 9 uur nog ipv 6 uur🥰 nu de oudste nog🙈

2 jaar geleden

Net nog even een weekje vakantie in eigen land geboekt voor eind volgende maand. Luna's laatste week als baby. 😲🥳

2 jaar geleden

Meisje is uit logeren bij mijn zus... heb gejankt..Ze hebben het wel naar hun zin volgens mij🥰

2 jaar geleden

Geluksmomentje van Olivia: een worstje gekregen bij de slager 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Geluksmomentje van Olivia: een worstje gekregen bij de slager 🥰
Hahah kreeg mees laatst ook. Ik heb hem opgegeten 🤭 #loedermoeder

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Hahah kreeg mees laatst ook. Ik heb hem opgegeten 🤭 #loedermoeder
Haha groot gelijk. Hier propte ze hem direct helemaal in haar mond 🙈 Geloof dat ze hem ook echt op heeft gegeten. Heb de hele achterbank gecheckt maar lag echt niets meer

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Hahah kreeg mees laatst ook. Ik heb hem opgegeten 🤭 #loedermoeder
Ik hou hier zo van 😂😂😂

2 jaar geleden

De kleine heeft voor het eerst geslapen van 20.30 tot 05.30 uur! 😮🥳 Normaal is ze rond 07.00 uur wakker, maar dat is haar nu vergeven. 😁