1056 Reacties
2 jaar geleden
Olivia is nu al 1,5 week helemaal thuis ivm positieve besmettingen bij de gastouder. Zelf is ze gelukkig negatief. Dit is voor het eerst dat ze zo lang thuis is zonder hulp van bijv opa/oma. I know, klinkt echt erg, maar ik kon het echt niet aan en verder werken we beiden waardoor ze veel naar de opvang gaat. Maar jeetje wat gaat het goed. Ik geniet echt volle bak van mijn ondeugende lieve meid 🥰 Vandaag heeft mijn man voor het eerst een papadag. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan maar heb er het volste vertrouwen in!
2 jaar geleden
De gastouder was tussen kerst en oud&nieuw vrij, dus onze zoon was 'verplicht' een weekje vrij. De week daarvoor was hij ook al thuis ivm een corona besmetting op de opvang. Heerlijke vakantie gehad ❤️ tegen de tijd dat hij terug ging naar de opvang, kon hij zelf lekker rondlopen en de bank op klimmen enzo. Zo fijn dat ie dat allemaal voor het eerst thuis heeft gedaan.
2 jaar geleden
Mijn hart maakt altijd een vreugdedansje als ik zie dat er een nieuwe foto geupload is door het kdv 🥰❤
2 jaar geleden
Reactie op Steffiek
Samen de hond uitlaten ❤️ die 2 zijn onafscheidelijk van elkaar zo mooi om ...
Wow, wat knap 💪
2 jaar geleden
Geluksmomentje(s).
Dat hij als ik vraag of hij een boekje wil pakken, hij dit ook doet en op schoot wil zodat ik samen met hem een boekje ga lezen.
Iets kleins, maar aangezien het een papa's kindje is op dit moment, vind ik dit erg fijn. 🥰
2 jaar geleden
Spontaan knuffels en kusjes krijgen. Wat is dat heerlijk! En als ze lacht. Dat maakt zo veel goed!! En dat ze na 14 maanden overleven eindelijk tot 6 uur doorslaapt is ook zoooo fijn!!
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Het eerste jaar fotoboek van Pelle is binnen! 30x30 cm en 120 pagina's dik
Super Leuk! Waar heb je hem gemaakt?
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Het eerste jaar fotoboek van Pelle is binnen! 30x30 cm en 120 pagina's dik
Oo leuk! Ik ben vanaf het begin ook ermee bezig geweest. Moet nog de laatste 2 maanden. Maar hij word idd ook zo dik 🤣 maar ben dus niet de enige die niet kan kiezen tussen alle foto's 😅
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Oo leuk! Ik ben vanaf het begin ook ermee bezig geweest. Moet nog de laatst ...
Wij hebben mijn schoonouders allebei een fotoboek cadeau gedaan. Vanwege de prijs dus maar 2 pagina's per maand 🤭 Was wel een hele uitdaging, maar hij is hier dus wel klein gebleven. Als er straks een hoge korting is, bestellen we hem na voor onszelf en mijn ouders.