1056 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Ondanks dat ze ziek is ook geniet momentjes. Vanaf ca uur ligt ze meestal tussen ons in (hebben de strijd voor nu opgegeven en zo slapen we nog wat). Ze is totaal geen knuffelkont en kan geen 2 seconden stil zitten maar snachts heerlijk als ze in mijn armen ligt. Ligt verrot en doe geen ook dicht maar ow wat fijn haar lekker bij me 🥰.
2 jaar geleden
Gister voor het eerst wezen guppy zwemmen (voor kids tot 2 jaar), daarna gewoon even wat lekkers met koffie kunnen drinken samen met de kleine (bij de sportschool). En zojuist samen met man en de kleine weer eens lekker uiteten geweest. Zo fijn dat we weer een beetje naar het normale zijn in het leven☺️☺️ hier knapt een mens echt van op☺️
2 jaar geleden
Voor het eerst pannenkoeken gegeten en dan meteen bij Hans&Grietje (pannenkoeken restaurant). Mocht je in de buurt van Zeewolde wonen is dat echt een aanrader. Ik had gedacht dat Olivia nog te klein was, maar ze vond het zo giga leuk 🥰 En zo fijn dat ze rekening konden houden met haar melk en ei allergie!
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Voor het eerst pannenkoeken gegeten en dan meteen bij Hans&Grietje (pan ...
Super! Die houd ik in gedachten voor melkvrije pannenkoeken als we ooit in de buurt of op doorreis zijn.
2 jaar geleden
Deze topic nooit gezien.. maar wat fijn om al die leuke momentjes te lezen.
🤗🥰
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Heel geconcentreerd bezig om zelf haar schoenen aan te trekken zodat ze naa ...
Oh wat schattig!!
Hier zijn schoenen nog iets vervelends waar hij niets van moet hebben 🙈
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Op na een mooie toekomst gelijk een weekendje weg met z’n drietjes geboekt ...
Wat fijn, geniet er van en blijf lekker met elkaar praten en van elkaar houden. 🥰