1056 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Keer op keer van het KDV horen krijgen dat het een tevreden meisje is wat z ...
Wat een mooie leuke foto Hanna!! Fijn dat ze het zo goed doet en een blij meisje is💜

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Keer op keer van het KDV horen krijgen dat het een tevreden meisje is wat z ...
Wat fijn, en wat een mooie foto ook!

VRIEND

2 jaar geleden

Ondanks dat ze ziek is ook geniet momentjes. Vanaf ca uur ligt ze meestal tussen ons in (hebben de strijd voor nu opgegeven en zo slapen we nog wat). Ze is totaal geen knuffelkont en kan geen 2 seconden stil zitten maar snachts heerlijk als ze in mijn armen ligt. Ligt verrot en doe geen ook dicht maar ow wat fijn haar lekker bij me 🥰.

2 jaar geleden

Gister voor het eerst wezen guppy zwemmen (voor kids tot 2 jaar), daarna gewoon even wat lekkers met koffie kunnen drinken samen met de kleine (bij de sportschool). En zojuist samen met man en de kleine weer eens lekker uiteten geweest. Zo fijn dat we weer een beetje naar het normale zijn in het leven☺️☺️ hier knapt een mens echt van op☺️

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Gister voor het eerst wezen guppy zwemmen (voor kids tot 2 jaar), daarna ge ...
Oh wij gaan hopelijk dinsdag naar het pannenkoeken restaurant! Zin in!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Oh wij gaan hopelijk dinsdag naar het pannenkoeken restaurant! Zin in!
Zo’n lekker vooruitzicht!! Jullie gaan vast genieten☺️☺️

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Zo’n lekker vooruitzicht!! Jullie gaan vast genieten☺️☺️
Hihi vandaag een plekje gevonden

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hihi vandaag een plekje gevonden
Oewh lekker!! Hanna is ook blij dat de horeca weer open is zie ik☺️☺️

2 jaar geleden

Vandaag lekker sushi gegeten! En ja Pelle vind het ook echt lekker!

2 jaar geleden

In de pyjama koekjes bakken🥰

2 jaar geleden

Voor het eerst pannenkoeken gegeten en dan meteen bij Hans&Grietje (pannenkoeken restaurant). Mocht je in de buurt van Zeewolde wonen is dat echt een aanrader. Ik had gedacht dat Olivia nog te klein was, maar ze vond het zo giga leuk 🥰 En zo fijn dat ze rekening konden houden met haar melk en ei allergie!

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Voor het eerst pannenkoeken gegeten en dan meteen bij Hans&Grietje (pan ...
Super! Die houd ik in gedachten voor melkvrije pannenkoeken als we ooit in de buurt of op doorreis zijn.

2 jaar geleden

Deze topic nooit gezien.. maar wat fijn om al die leuke momentjes te lezen. 🤗🥰

2 jaar geleden

Heel geconcentreerd bezig om zelf haar schoenen aan te trekken zodat ze naar buiten kan. Durf niet te zeggen dat het eigenlijk bedtijd is 🤣😍🥰

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Heel geconcentreerd bezig om zelf haar schoenen aan te trekken zodat ze naa ...
Oh wat schattig!! Hier zijn schoenen nog iets vervelends waar hij niets van moet hebben 🙈

2 jaar geleden

Eindelijk even een fijn gesprek gehad en goed geknuffeld met mijn vriend. Na een half jaar ellende en ruzie en elkaar verwijten maken😍😍😍 zo blij

2 jaar geleden

Op na een mooie toekomst gelijk een weekendje weg met z’n drietjes geboekt ❤️ veel meegemaakt samen in een korte tijd

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Op na een mooie toekomst gelijk een weekendje weg met z’n drietjes geboekt ...
Wat fijn, geniet er van en blijf lekker met elkaar praten en van elkaar houden. 🥰

2 jaar geleden

Na 2 nachten in het ziekenhuis ivm benauwdheid mogen we weer naar huis. De tweeling was voor het eerst uit elkaar ( Elin ziekenhuis en Teun thuis) dus die zijn straks weer fijn samen 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Marssie89

Na 2 nachten in het ziekenhuis ivm benauwdheid mogen we weer naar huis. De ...
Oh fijn dat het beter gaat