1056 Reacties
2 jaar geleden
Mijn meisje heeft heel vaak vanavond los gelopen!! Zo hup 2 meter los gelopen en daarna een rondje in de keuken. Enz.. jaja.. meisje loopt!!🥰🥰
Kan nog leuk worden.. op het kdv zeiden ze vandaag wow.. je moet er bijna een jup op zetten ze klimt overal op🤣🤣🙈 en dat was kruipend....😇
2 jaar geleden
Dochter eet na een week amper gegeten te hebben eindelijk weer wat! De buikgriep lijkt op zijn retour te zijn 👌 *durfnogniettehardtejuichen*
2 jaar geleden
Laatst was ze ineens gestart met zelf haar schoenen willen aantrekken. Nu 1,5-2 weken later wil ze echt continu zelf aankleden. Hier heeft ze de sokken van mijn man aangetrokken. Luierbroekjes trekt ze zelf aan (tot op haar knieën 🤪), laarsjes en klompen lukken zelf. Armsgaten van mijn truien of haar slaapzak gaan als broek aan bij haar. Ik was alleen mentaal nog niet helemaal voorbereid op de fase ‘zelf doen’. Ze wordt wel heel snel groot zo 🙈🥲
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Laatst was ze ineens gestart met zelf haar schoenen willen aantrekken. Nu 1 ...
Grote sokken is wel een goed idee! Mijn zoontje probeert de sokken ook, maar lukt niet, met iets groters miss wel… ook muts probeert hij (zonder succes 🤣)
2 jaar geleden
Ik weeg alweer 56 kilo 🥳 Nog 4 kilo te gaan en ik ben weer mooi op gewicht. Zo snel 7kg verloren door een koemelkvrij dieet, maar wat een gedoe om het er weer aan te krijgen..
2 jaar geleden
Zoontje voor het eerst in lange tijd weer 1 uur en 45 minuten geslapen. 🥳 Blij!
2 jaar geleden
Antibioticakuur van mini zit erop 💪 Neusje is weer heel en de huid is ook weer rustig. Ze kan nu weer heerlijk slapen (als ze haar vinger niet vastprikt in haar beker) en overdag lekker spelen en wandelen. 💕
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Heerlijk genoten van een dagje (paar uur) dierentuin!
Waar is dat? Dat je zo dicht bij de pinguïns kunt komen😱
Wij zijn vandaag ook in de dierentuin geweest, zo leuk om te zien hoe interessant ze de diertjes vinden. Maar het leukste vind hij de honden en duiven en eendjes die er ook gewoon rond lopen😅