1056 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Dit was in zooparc Overloon. Echt veel plekken waar je tussen de dieren in ...
Leuk is het daar hè! Gaan volgende maand ook met Sem☺️
2 jaar geleden
Ons mannetje geeft de laatste weken zo goed aan wanneer hij slapen wil. Ik zeg hem rond bedtijd van, als je wilt slapen loop maar vast naar de deur. Vaak loopt hij ook meteen naar de deur, en zo niet, dan herhaal ik het naar een paar minuten nog een keer, en soms herhaal ik het wat vaker. Nu al weken een mannetje wat zonder mopperen gaat slapen als hij in bed wordt gelegd. Heerlijk 🥰 ik hoop dat het zo blijft! Haha
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Ons mannetje geeft de laatste weken zo goed aan wanneer hij slapen wil. Ik ...
Dat hebben wij ook met onze zoontjes,, als ik zeg jongens kom naar bed dan staat de jongste al bij de deur en de oudste maak de deur al open en dan moeten we nog snel zijn anders zijn ze al boven🙈
2 jaar geleden
Vandaag met ons gezinnetje op visite geweest bij vrienden (mini's voogden). Ongepland blijven eten 's avonds en ze hadden alles, inclusief toetje, melkvrij voor Luni in huis 💕 Ze heeft zich zo goed vermaakt en viel thuis heerlijk in slaap.
2 jaar geleden
Nou de kleine man slaapt vanmiddag extreem lang nu al bijna 3 uur dus de grote broer (dinsdag 3) wou eerst niet slapen maar doet nu toch een powernapje🥰 dit soort momenten heerlijk🥰 straks zijn verjaardag weer verder vieren♥️
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Onderweg naar het ziekenhuis... Vandaag wordt ik ingeleid voor mini2🥰 Wel ...
Succes vandaag!! En zo meteen lekker genieten 😊💕
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Succes! Hopelijk mag je snel je kindje vasthouden 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Oh succes zeg!!
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Heerlijk 🥰 hoe gaat het inmiddels alles een beetje een plekje kunnen geven ...
Hey lief dat je het vraagt. Het gaat, laatste tijd wat vaker dipjes helaas. Niet alleen van de miskramen maar van veel dingen tegelijk. Twijfel een beetje of ik het moet aankijken of toch weer naar een psycholoog moet stappen. Maar ja… lastige keuzes. Hoe is het met jou?