1056 Reacties

2 jaar geleden

Niet echt een geluksmomentje, maar foto is gewoon te leuk. Het lijkt net alsof hij een 🐌 te eten krijgt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Niet echt een geluksmomentje, maar foto is gewoon te leuk. Het lijkt net al ...
Geweldige foto 😍😂

2 jaar geleden

Net consult gehad slaapcoach en voel me nu al opgeladen. We gaan er weer voor

2 jaar geleden

Net consult gehad slaapcoach en voel me nu al opgeladen. We gaan er weer vo ...
Lekker Nederlands weer dit 😅

2 jaar geleden

Yes ik heb een nieuwe job!😄🥳 mijn contract was in mei niet verlengd bij mijn vorige werkgever omdat ik langdurig in de ziektewet zat. Nu een geheel nieuwe uitdaging die iets eerder op mijn pad kwam dan verwacht maar wel super veel zin om weer wat te gaan en kunnen doen en niet alleen maar mama zijn. Respect voor de thuisblijf mama's, voor mij is dat niet weggelegd. En mijn vriend heeft sinds 2 weken ook een nieuwe baan van 8tot5 ipv bijna alleen avond en nacht en weekenddiensten. dus een hele nieuwe start voor ons gezinnetje 😁😁

2 jaar geleden

Gefeliciteerd marielleothof!!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Gefeliciteerd marielleothof!!
Dankjewel!😊😄

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Yes ik heb een nieuwe job!😄🥳 mijn contract was in mei niet verlengd bij m ...
Gefeliciteerd voor zowel jou als je vent! Veel werkplezier!!

2 jaar geleden

Na flinke ruzie vanmorgen met man, vanavond uit eten geweest. Oppas voor het eerst langer dan 45 min geweest. Mijn meisje heeft het er ook van genomen. Buurmeisje ( oppas) heeft samen met haar moeder haar in bad gedaan en daar hebben ze flesje ook gegeven... daarna in bed gelegd.. party!! Dus wij kwamen om 19.45 terug en meisje was beneden aan het tutten. Dus haar lekker zelf op bed gelegd. Met fles liggend en slapen maar❤

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Gefeliciteerd voor zowel jou als je vent! Veel werkplezier!!
Bedankt!!😊

2 jaar geleden

Klaagmuur of toch geluksmomentje, zoontje zou vannacht voor het eerst gaan logeren (we hadden een feest van het werk van mijn man). Maar hij vertikte het gewoon om te gaan slapen 🤣 heeft bij mijn zus op de bank meegedaan met de filmavond 😜 dus we zijn hem naderhand toch maar gaan halen. Uiteraard viel hij 5 min voor we er waren in slaap 🤣 Eenmaal thuis wilde hij pas gaan slapen als ik zijn handje vasthad. Toch wel echt heel schattig dat hij is dan toch zo mist. (Hij was dus echt niet overstuur ofzo, maar ging gewoon echt niet slapen)

2 jaar geleden

Vandaag naar de speeltuin op het dorp geweest en wat heeft ze genoten. 🥰 Schaterlachend op de schommel, lekker met het zand gespeeld en een paar keer vrolijk van de glijbaan geweest. Wat een rijkdom dit. ❤

2 jaar geleden

Geluk dat ik net op tijd 3 nieuwe slaapzakken heb gekocht nu onze kleine meid ziek is. Denk een buikgriep, germ ze spuugt alles uit. Wasmachine draait overuren. Had gisteren even schrik dat we te weinig slaapzakken hadden 😅

2 jaar geleden

Voor het eerst met ons meisje wezen zwemmen..Ze vond het geweldig!!🥰

2 jaar geleden

Vandaag heerlijk gefietst door de Veluwe, in de maxicosi, maar toch. Hij kon niet goed in slaap komen en dus ook flink hard gehuild, maar ook echt zn ogen uitgekeken. Heerlijk om zo met m op pad te gaan. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Voor het eerst met ons meisje wezen zwemmen..Ze vond het geweldig!!🥰
Fijn dat het toch gelukt is!

VRIEND

2 jaar geleden

Morgen een dagje naar de Efteling met een goede vriendin en aansluitend uit eten. Zoveel zin in, even een dagje zoals vanouds ❤️

2 jaar geleden

Madarijntjes worden hier net zo gegeten als appeltjes 🥰😂

2 jaar geleden

Gister heerlijk dagje naar de orchideeënhoeve geweest.. zo fijn om dat kleine meisje zo te zien genieten🥰

2 jaar geleden

Eerste woordje is een feit 😍😍😍