1056 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Ja geloof inderdaad dat wasbare luiers iets dikker zijn. Hier een foto van ...
Ooo het staat wel echt te schattig ja! Wat worden ze groot dan he🙈

2 jaar geleden

Luna is gisteren gevraagd als bloemenmeisje/ringendrager (afhankelijk wat t.z.t. lukt) op de bruiloft van haar voogden 💕🥰

2 jaar geleden

Heerlijk even genoten op een bijna leeg strand vanochtend

2 jaar geleden

Ik zat vanmiddag aan mijn buik. ( blubberbuik..🙄) toen gaf mijn meisje een kusje op mijn buik toen ik zei dat dit door haar kwam. Daarna zag ze mijn navel.. Fleur🤔 Ik: ja fleur dat is een navel die heb jij ook.. Fleur:🤨. Ik: wijs naar haar navel Fleur:😳..🤨...😃 gaat met haar vinger in haar navel en daarna in die van mij. Haha. Ik: Fleur papa heeft ook een navel. Fleur:🤨🤔.. gaat naar hem toe Man: kijk hier Fleur. Fleur:😃🤗 vinger erin haha Daarna ging ze alle navels af en had ze weer wat nieuws geleerd. Gewoon echt een leuk verhelderend momentje dat ze net weer wat meer snapt.🥰

VRIEND

2 jaar geleden

Genieten van onze eerste vakantie met ukkie ❤️

2 jaar geleden

Wij zijn gisteren lekker met z’n tweetjes naar Groots geweest. Daarna gezellig uit eten (ben echt niets meer gewend, volgens mij had ik een kater van 3 drankjes 😱). Ondertussen sliep onze vent bij mijn ouders. Hij lag om kwart over 5 al op bed 😱😱😱 en vanmorgen om half 8 is hij nog een keer tegen mijn vader aan in slaap gevallen, was om half 10 pas wakker… mag hij thuis ook eens doen 🤣🤣

2 jaar geleden

Ondanks dat ik me knap beroerd voel wel een bumba stuur kunnen ophalen voor Hanna van mp vandaag, bloedgeprikt toch zo wat gedaan en eindelijk een broek gevonden die wel lekker zit

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ah kijk Check ✅ vroeg me al af hoe het zat Hanna doet nog niet actief aan p ...
Hier ook nog geen potsjes training. Alleen voor de lol er soms op zitten. Maar vannochtend pakte ze een stukje wc papier, veegde dit langs haar luier, gooit ze het vervolgens in de wc 🤣. Geweldig hoe doe kleintjes dingen zien en nadoen. Was toch zeker stiekem een grappig geniet momentje.

2 jaar geleden

Wij gaan verhuizen!! naar een gezinswoning met een tuin in een kindvriendelijke buurt, met een extra kamer en zolder. Ik ben zooo blij😁😁 en toegezegd gekregen en zwart op wit dat ik in oktober een vast contract krijg. Dus op mijn lichamelijk herstel na (maar twee weken geleden weer begonnen met bekkenfysio) alle punten afgevinkt voor eventueel een tweede kindje😊

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Wij gaan verhuizen!! naar een gezinswoning met een tuin in een kindvriendel ...
Hey wat fijn! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wij zijn gisteren lekker met z’n tweetjes naar Groots geweest. Daarna gezel ...
Mag Olivia daar ook een keer logeren? 😂🤣 Haha heerlijk toch!

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Mag Olivia daar ook een keer logeren? 😂🤣 Haha heerlijk toch!
Vast wel 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Krijg net deze foto van de opvang. Ze bleef maar brullen in bed, maar viel in de stoel bijna direct in slaap 🤷‍♀️ Zelf zit ik lekker even in het zonnetje een boek te lezen.

2 jaar geleden

Cake klaar en ik ben even alleen. Meisje is met opa mee rondje rijden en langs de diertjes. Man komt wel zo thuis... jummie

2 jaar geleden

Gitaarles van mijn broertje🥰

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Gitaarles van mijn broertje🥰
Nice Metallica 🤟

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Krijg net deze foto van de opvang. Ze bleef maar brullen in bed, maar viel ...
Oh Hanna is ook de grenzen aan het opzoeken hoor die was laadts ook overstuur pak haar op gelijk goed kon dr zo wegleggen, ze wil er af en toe bij zijn... Opletten met de oren dan willen kindjes soms ook niet liggen, anders is het ook gewoon een eigenwijze druif😉

2 jaar geleden

Het medeleven vanuit onze apotheek vannochtend wat fijn om te horen dat het een beetje helpt, we hebben zo met je te doen (zetpillen) 🧡💚 Ik vertelde haar dat het ook een goede dag kan zijn natuurlijk, maar dat we we er een hele mooie dag van gingen maken 🤞 gelukt!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Het medeleven vanuit onze apotheek vannochtend wat fijn om te horen dat het ...
Wat een leuke foto! 🥰

2 jaar geleden

Sinds december begonnen bij een personal trainer, ondertussen -17,5 op de teller 😱 nog 2,3 te gaan tot ik m’n doel behaald heb.. 😱