1056 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Sinds december begonnen bij een personal trainer, ondertussen -17,5 op de t ...
Goed bezig!!
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
👍🏻nog even volhouden
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Superknap! Zou k ook wel willen maar t is vaak zo duur 😔
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Aaaaah 😱 Ik heb net ontslag genomen! Zo’n druk die van mijn schouders is. ...
Wat stoer!! Goed bezig!
2 jaar geleden
Oke voor de 3e keer typen😅 Net in de zon m'n oudste dochter op schoot knuffelen en lekker gek doen. ❤ Ondertussen nummer van Pink- Cover me in sunshine opstaan. Wat voelde ik me onbeschrijfelijk gelukkig!🥰
Mentaal gaat het ook al zoveel beter met me. Ik krijg emdr therapie voor het pesten van vroeger zometeen en ben flink aan de slag met mijn enorm lage zelfbeeld. Waar mijn leven vooral bestond uit mezelf overal schuldig over voelen, niks willen missen want dan hoor ik er tenminste bij. Voel ik me langzaamaan steeds beter en kan ik beter nee zeggen. Ik mag er gewoon zijn!! Ik ben goed zoals ik ben ❤
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Oke voor de 3e keer typen😅 Net in de zon m'n oudste dochter op schoot knu ...
Goed bezig! 💕💪
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Wauw stoer hoor! ❤️ Wat voor bedrijfje heb je?
Thanks! Ik heb een webshop vol met koek decoratie materiaal (www.cupofcookies.nl) 😄 Voor de zwangerschap gaf ik ook regelmatig workshops en hoop dat na de zomer weer te gaan doen.
Maar eerst gaan we lekker op vakantie.
2 jaar geleden
Heerlijk weekend weggeweest met vrienden. Net Luna naar bed gebracht en ze loopt ineens de trap op! 😳🥰 Normaal ging ze altijd met haar knie op de volgende trede, maar nu gewoon met haar voet. En met beide voeten i.p.v. alleen haar linkerbeen! 💕
VRIEND
2 jaar geleden
Door jullie geïnspireerd vandaag naar Apenheul geweest. Hele leuke dag gehad. De apen boeide haar niet zo eigenlijk, ze vond ze ook niet eng maar gewoon niet zo interessant. Maar genoeg mensen om naar te kijken en lekker rondlopen en kijken.
En ze had haar speentje gelukkig goed vast 🤣🙈.