1056 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Sinds december begonnen bij een personal trainer, ondertussen -17,5 op de t ...
Goed bezig!!

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

👍🏻nog even volhouden

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Superknap! Zou k ook wel willen maar t is vaak zo duur 😔

2 jaar geleden

Superknap! Zou k ook wel willen maar t is vaak zo duur 😔
Ja het is ook echt duur! Gelukkig doe ik het samen met iemand, scheelt de helft vd kosten( al zegt ze de laatste tijd wel vaak af 🥴, dus alsnog duur 😂)

2 jaar geleden

Olivia zei net ‘mama lief’ 🥰🥰🥰🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Wow goed bezig 🤩

2 jaar geleden

Leon vindt het zo leuk om te helpen met van alles, vooral in de tuin! 🥰

2 jaar geleden

Aaaaah 😱 Ik heb net ontslag genomen! Zo’n druk die van mijn schouders is. Eerst lekker gaan genieten van Olivia en daarna mijn eigen bedrijf weer gaan oppakken 😃💪🏻

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Aaaaah 😱 Ik heb net ontslag genomen! Zo’n druk die van mijn schouders is. ...
Wat stoer!! Goed bezig!

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Aaaaah 😱 Ik heb net ontslag genomen! Zo’n druk die van mijn schouders is. ...
Wauw stoer hoor! ❤️ Wat voor bedrijfje heb je?

2 jaar geleden

Oke voor de 3e keer typen😅 Net in de zon m'n oudste dochter op schoot knuffelen en lekker gek doen. ❤ Ondertussen nummer van Pink- Cover me in sunshine opstaan. Wat voelde ik me onbeschrijfelijk gelukkig!🥰 Mentaal gaat het ook al zoveel beter met me. Ik krijg emdr therapie voor het pesten van vroeger zometeen en ben flink aan de slag met mijn enorm lage zelfbeeld. Waar mijn leven vooral bestond uit mezelf overal schuldig over voelen, niks willen missen want dan hoor ik er tenminste bij. Voel ik me langzaamaan steeds beter en kan ik beter nee zeggen. Ik mag er gewoon zijn!! Ik ben goed zoals ik ben ❤

2 jaar geleden

Heerlijk als ik mn meisje zo zie lachen en genieten dan is mij dag weer helemaal goed hè 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Oke voor de 3e keer typen😅 Net in de zon m'n oudste dochter op schoot knu ...
Goed bezig! 💕💪

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Wauw stoer hoor! ❤️ Wat voor bedrijfje heb je?
Thanks! Ik heb een webshop vol met koek decoratie materiaal (www.cupofcookies.nl) 😄 Voor de zwangerschap gaf ik ook regelmatig workshops en hoop dat na de zomer weer te gaan doen. Maar eerst gaan we lekker op vakantie.

2 jaar geleden

Dit gezicht als het eventjes niet zo goed gaat. Dat is mijn geluksmomentje elke dag😍

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Dit gezicht als het eventjes niet zo goed gaat. Dat is mijn geluksmomentje ...
Hoe voel je je inmiddels?

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe voel je je inmiddels?
Lichamelijk oke! Mentaal stukje beter wel. Ben opgelucht dat het ergste achter de rug is en dat ik me nu op mijn herstel kan richten. Dank je wel voor het vragen😘

2 jaar geleden

Made it 🤟💚🧡

2 jaar geleden

Heerlijk weekend weggeweest met vrienden. Net Luna naar bed gebracht en ze loopt ineens de trap op! 😳🥰 Normaal ging ze altijd met haar knie op de volgende trede, maar nu gewoon met haar voet. En met beide voeten i.p.v. alleen haar linkerbeen! 💕

VRIEND

2 jaar geleden

Door jullie geïnspireerd vandaag naar Apenheul geweest. Hele leuke dag gehad. De apen boeide haar niet zo eigenlijk, ze vond ze ook niet eng maar gewoon niet zo interessant. Maar genoeg mensen om naar te kijken en lekker rondlopen en kijken. En ze had haar speentje gelukkig goed vast 🤣🙈.