1056 Reacties

2 jaar geleden

Voor het eerst op vakantie en alles te leuk vinden om een dutje te willen doen.. en dan na 2min onder de douche met papa dit zien😍🥰

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

De luiers (van de laatste 4 dagen) draaien rondjes in de nieuwe wasmachine. ...
Heerlijk he! Mijn wasmachine ging een week na mijn bevalling stuk. Op dat moment denk je, waarom nu? Maar zo blij met de nieuwe, zo veel stiller

2 jaar geleden

Reactie op Lizaem

Heerlijk he! Mijn wasmachine ging een week na mijn bevalling stuk. Op dat m ...
Precies dat!!

2 jaar geleden

Mag ik heel schoftelijk zeggen dat ik 2 wasmachines heb..🙈. We gingen samenwonen en er was plek voor 2 machines.. echt.. als het kan doen!!.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Mag ik heel schoftelijk zeggen dat ik 2 wasmachines heb..🙈. We gingen same ...
Draai je dan vaak 2 wassen tegelijkertijd? Of staat er eentje te wachten tot de andere sterft? 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Draai je dan vaak 2 wassen tegelijkertijd? Of staat er eentje te wachten to ...
Eh ja.. vaak wel.. allebij aan.. soms ook de droger aan😬😬 1 witte was en 1 donkere was.. helft opgangen en wat in de droger kan in de droger.. zo heel snel door je was heen😬🥰

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Eh ja.. vaak wel.. allebij aan.. soms ook de droger aan😬😬 1 witte was en ...
Wow haha! Hoeveel verbruiken jullie per maand? Sorry als ik brutaal ben

2 jaar geleden

Wow haha! Hoeveel verbruiken jullie per maand? Sorry als ik brutaal ben
Qua stroom?? Geen idee. Maar je kan ook 2 wasjes achter elkaar doen. Maar als je ook nog eens beddengoed heb van 2 bedden en wasgoed. ( meisje elke dag schone kleding en spuuglappen, man elke dag schone werkkleding en ik ook 3 x in de wk) dan gaat het best hard met de was. Ik was soms 2 of 3 meer in de week. Maar niet altijd 2 wasmachines aan hoor. Meer als ik even wil knallen dan kan ik er zo 4 op een dag doen. ( beddengoed en alles onderpoepen )

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Nieuwste aanwinst, een grondbox. Rib uit me lijf maar mannetje speelt weer ...
Wat leuk!! Waar heb je die “omranding” gekocht? Heb je een link? Super thanks!!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Eh ja.. vaak wel.. allebij aan.. soms ook de droger aan😬😬 1 witte was en ...
En dat gaat qua waterafvoer en alles goed? Zet niet eens de wasmachine en droger tegelijk aan omdat ik het idee heb dat de droger er dan langer over doet. Doe wel soms twee wassen achter elkaar en dan samen in de droger. Maar 4 wassen op een dag kom ik sowieso niet aan 🙈 zoveel hebben we niet

2 jaar geleden

Waterafvoer gaat prima. Is zo apart aangesloten dat het kan. Aparte stoppengroep voor de wasmachine en droger. Wij hebben het huis zelf verbouwd dus dat konden we ook veranderen😊

2 jaar geleden

Olivia was helemaal gelukkig: vissticks eten 🥰 Na de allergische reactie op schol was ik bang dat meer vis niet zou kunnen, maar tot nu toe valt het mee gelukkig ☺️

2 jaar geleden

Aan het werk zijn en deze foto binnenkrijgen 🥰

2 jaar geleden

Helemaal dolgelukkig met de super mooie poppenwagen die opa heeft gemaakt voor haar. Hij had ruim een jaar geleden niet gedacht dat hij echt een opa zou worden. Hij is nu 6 jaar samen met mijn moeder en heeft zelf geen kids. Dus hij had zelf gedacht dat hij ‘de man van oma’ zou zijn ofzo. Maar voor ons en Olivia is het vanaf dag 1 echt de perfecte opa 🥰🥰🥰 Af en toe echt wel even slikken dat mijn eigen vader dit niet is (al meer dan 10 jaar niet gesproken). Maar daardoor extra blij dat deze plek zo goed over is genomen door iemand die zo enorm dol op ons draakje is ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Helemaal dolgelukkig met de super mooie poppenwagen die opa heeft gemaakt v ...
Wat een mooi verhaal💚🧡

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst los gestaan 😍😍 op uitgerekend die ene dag dat hij naar opa en oma gaat🤣 wel erg trots

2 jaar geleden

We zijn pas verhuisd naar eindelijk een groter huis. Jovani sliep nog altijd bij ons op de kamer ivm met klein appartement. Vandaag eindelijk het dierencirkel behang opgehangen en nu is zijn eerste echte eigen kamer eindelijk echt af. De tuin en het grote huis kunnen me bijna gestolen worden, dat hij eindelijk een eigen kamertje heeft dat is toch wel het echte geluksmomentje💙

2 jaar geleden

Een plasje en een poepje op de pot! Eindelijk had ze weer de rust ervoor om te blijven zitten🤗

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Een plasje en een poepje op de pot! Eindelijk had ze weer de rust ervoor o ...
Wow, dat gaat snel! Kan ze het al zo goed aangeven?

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Een plasje en een poepje op de pot! Eindelijk had ze weer de rust ervoor o ...
😱 nu al op het potje? Die gaat snel zeg!