1056 Reacties

2 jaar geleden

Ik zet haar elke dag na de nacht slaap op het potje vanaf maand 5 ofzo. Toen ze een beetje kon zitten..soms merk ik dat ze gaat poepen maar de laatste tijd niet meer. Of ze heeft al gepoept in haar slaap. Als ze iets doet is het mooi mee genomen.😊

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik zet haar elke dag na de nacht slaap op het potje vanaf maand 5 ofzo. Toe ...
Ah vandaar!

2 jaar geleden

Oke dat je kindje aan de puffers moet omdat hij naar alle waarschijnlijkheid mijn longproblemen heeft meegekregen heeft wil je natuurlijk niet. Maar als je dan ziet hoeveel het hem helpt en hij bij de eerste dag gebruiken weer meteen beter kan ademen en slapen wordt het ineens een geluksmoment!

2 jaar geleden

De foto’s van de cake smash binnen gekregen, hij was wel bang voor de taart dus daar hebben we maar een paar foto’s mee🤣 maar ze zijn zooo leuk geworden ook in het badje erna dit word moeilijk kiezen

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

De foto’s van de cake smash binnen gekregen, hij was wel bang voor de taart ...
Zo leuk! Hoeveel foto’s kan je kiezen? Had ik vandaag ook naar zitten kijken, maar ben blijkbaar veel te laat 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Zo leuk! Hoeveel foto’s kan je kiezen? Had ik vandaag ook naar zitten kijk ...
Huh? Veel te laat? Dat doe je toch als ze bijna 1 zijn? (Heb wel een afspraak staan al)

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Zo leuk! Hoeveel foto’s kan je kiezen? Had ik vandaag ook naar zitten kijk ...
Hier kreeg je er 2 foto’s bij en de rest moet je er los bijkopen. Heb er wel 1,5 uur voor gereden mijn vriend verklaarde me voor gek maar ik vond dat ze zulke leuke thema’s had haha. Ja ik had die afspraak al 2 maanden geleden misschien heeft iemand toevallig nog een plekje vrij, twijfelde eerst of ik het wou doen maar ben wel blij want zijn uiteindelijk echt leuke foto’s geworden 😍

2 jaar geleden

Vandaag haar eerste verjaardag gevierd en wat is ze leuk 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Vandaag haar eerste verjaardag gevierd en wat is ze leuk 🥰
Gefeliciteerd zeg!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Mag ik heel schoftelijk zeggen dat ik 2 wasmachines heb..🙈. We gingen same ...
Hier nog iemand met 2 wasmachines😏 zo blij mee!

2 jaar geleden

Olivia kwam net met zo’n heel lief koppie voor me staan en gaf me een rozijntje 🥰 En het was er niet eens een die al afgelebberd was. Dat ze hem daarna weer terug pakte om zelf op te eten vergeten we dan maar even 😂

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Olivia kwam net met zo’n heel lief koppie voor me staan en gaf me een rozij ...
Haha aawh. Luna propt ook altijd haar eten in mijn mond en is dan super trots. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Olivia kwam net met zo’n heel lief koppie voor me staan en gaf me een rozij ...
Haha wat lief! Mijn zoontje wil alleen maar álles wat wij eten, dus die pakt het af (althans, dat wil ie) 😆

2 jaar geleden

2 losse stapjes!!!!!!! Zijn er vandaag gezet omg ik schrok er zelf van hij had het zelf niet door. Hij vind ons hondje helemaal geweldig en kruipt daar het liefst achteraan de hele dag. Zette hem uit de eetstoel neer op zijn voetjes, normaal gaat hij zelf zitten. Maar de hond zat voor hem dus hij bleef staan. Die liep weg en hij wou erachter aan, deed hij dus ineens 2 losse stapjes. Vriend balen was lang weekend vrij vandaag weer werken, uitgerekend vandaag doet hij dit🤣

2 jaar geleden

Hij kan zonder zijn avondfles! Zonder wakker te worden 's nachts. Blij!

2 jaar geleden

Reactie op Marssie89

Gefeliciteerd! Gaat toch allemaal veelste snel🙈🙈 hier 12 november 1 jaar

2 jaar geleden

Jeeej Pelle kan sinds vandaag kruipen! Na 6 keer oefenen met de fysio van alleen maar kunnen zitten naar dit. Zo trots op hem!

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Jeeej Pelle kan sinds vandaag kruipen! Na 6 keer oefenen met de fysio van a ...
He wat ontezzetend fijn om te lezen want je maakte je zoveel zorgen. Wat fijn dat de fysio toch heeft geholpen

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Gefeliciteerd! Gaat toch allemaal veelste snel🙈🙈 hier 12 november 1 jaar
Hier ook 12 November🥰

2 jaar geleden

Vandaag de foto's voor haar eerste verjaardag aan gekregen. Zo blij mee! Ik kreeg er zo'n krop van in mijn keel: ons meisje wordt al 1 jaar 😩, wat gaat het zo snel.