1056 Reacties

3 jaar geleden

Mijn schoonmoeder reageerde op mijn meisje. Raakte haar aan, keek.haar aan.. ze wist dat we er waren.💜

3 jaar geleden

Ik vind het ineens zo snel gaan, kan er wel om janken🤣 hij kan sinds een paar dagen weer zoveel meer. Probeert los te stappen, kan ineens de bank zelf opklimmen en als klap op de vuurpijl vandaag erg goed zijn appelsap gedronken. Het is echt geen baby meer en hoewel ik de baby periode niet fantastisch vond had ik nooit gedacht dat ik dat zelfs zou missen😅

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Ik vind het ineens zo snel gaan, kan er wel om janken🤣 hij kan sinds een p ...
💚🧡

3 jaar geleden

Mijn geluksmomentje 🥰

3 jaar geleden

Mijn baalmomentje wordt een geluksmomentje; zoontje wordt wakker om 5.00u en valt nog bij ons in bed in slaap. Legt z’n hoofd tegen mijn hoofd en op mijn schouder 🥰 Dat is toch wel een fijn momentje 💙

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb een doel voor mijzelf gemaakt. Ik ga sparen voor mijn droom buffetkast. Het gaat even duren, maar het begin is er. Let’s do this 💪🏼

3 jaar geleden

Ik wil hem toch even delen, en ja hij is weer eten gerelateerd 🙈 Onze dochter heeft macaroni mee gegeten van de pot. En gisteren een pannekoek met appel en banaan op. De eet het met smaak en het mondje gaat steeds weer open (niet alles blijft erin maar das nog even oefenen hoop ik🤭) 1 Jippie ze lust toch mijn eten, tijdje met ingevroren en potjes geklooit, gedacht dat ik niet lekker kookte of ze her niet van mij wilde ik mocht haar ook niet meer helpen namelijk. 2 Ben over mijn onzekerheid heen gestapt dat ik haar misschien iets geef met te veel suiker of zout of te ongezond en het dus niet goed doe, en een keer wat mag best, ze gaat niet dood denk ik dan... 3 Het is geen strijd meer! En ik ben ook niet heel hard aan het proberen te voorkomen dat het dat wordt! Mijn dametje wordt zo groot, wat hebben we toch af gezien met haar in het begin en het baby is er bijna op de flessen na echt vanaf. Zo mega trots op haar! Ik heb altijd geroepen dat het goed komt en dit zal niet de laatste keer zijn dat ze slecht eet of we er mee stoeien maar ze eet mee🧡💚

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik wil hem toch even delen, en ja hij is weer eten gerelateerd 🙈 Onze doch ...
Goed zo Hanna!!🥰

3 jaar geleden

Vandaag mijn 2de verjaardag als mama gevierd en wat maakt dat de dag mooi

3 jaar geleden

Reactie op Colet

Vandaag mijn 2de verjaardag als mama gevierd en wat maakt dat de dag mooi
Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Vandaag nog een mooier geluks moment. Vriendlief heeft besloten dat het tijd wordt dat ik maar weer eens met de pil stopt! Hopelijk mag Pelle snel een broertje of zusje krijgen!

3 jaar geleden

Ik kom weer een geluksmomentje delen: onze kleine man loopt! Voor onze vakantie liep hij al aan de meubels, aan de hand en liet hij soms een handje los van de tafel e.d. In onze vakantie bleef hij iedere dag maar oefenen en in week 2 is het hem gelukt! Hij loopt nu zelfstandig. Yeey! Hij loopt nu voornamelijk op blote voetjes. We zitten in het zonnige Florida, dus dat kan hier geen kwaad. Maar voor het koude Nederland zijn we op zoek naar eerste stappers. Als iemand nog tips heeft, heeeel graag!

3 jaar geleden

Luna is weer door de APK gekomen bij het Emma Kinderziekenhuis en hoeft pas over een jaar weer terug te komen. En ze is ineens omhooggeschoten op de curves, van -2 richting -1. Ons minispecki is nu 8.2kg en 72cm 🐷🥰

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Luna is weer door de APK gekomen bij het Emma Kinderziekenhuis en hoeft pas ...
Super goed fijn dat je weet waar het allemaal door kwam

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Middagje met de zijn drietjes naar de Efteling☺️
Das toch prachtig🧡💚 nooit gedacht hoor toen ik er een jaar of 10 geleden werkte...

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Das toch prachtig🧡💚 nooit gedacht hoor toen ik er een jaar of 10 geleden ...
Ah wat Leuk!! Vond Hanna het leuk? En gewerkt daar?😄 haha wat leuk

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ah wat Leuk!! Vond Hanna het leuk? En gewerkt daar?😄 haha wat leuk
Ja heel leuk maar niet alles komt nog binnen, carnaval festival is favoriet, fordjes hebben we niet gehaald tis ook zo groot. Ja bij de winkel van de droomvlucht als vakantiekracht, vond het ook wel emotioneel hoor, zo gelukkig 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja heel leuk maar niet alles komt nog binnen, carnaval festival is favoriet ...
Een leuke dag geweest dus☺️ zo leuk om dat blije koppie te zien🥰

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Das toch prachtig🧡💚 nooit gedacht hoor toen ik er een jaar of 10 geleden ...
Wij zijn ook laatst geweest. M'n moeder ook mee. Echt genoten! Onze zoon was helemaal weg van de symbolica. Geweldige foto met jullie drietjes!

3 jaar geleden

Wij zijn ook laatst geweest. M'n moeder ook mee. Echt genoten! Onze zoon wa ...
Thanks fijn dat je een mooie herinnering hebt kunnen maken. Ze was zo blij 😁