1056 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben vandaag gewoon zo super trots op mijn mannetje!!🥰😍 we vieren dit weekend zijn verjaardag in 4 blokken verspreid over twee dagen en was best gespannen van te voren hoe dit zou gaan en of hij niet erg overprikkeld en vermoeid zou raken en of hij wel zou kunnen slapen. Maar we hebben nu 1 blok gehad en hij heeft voor de tijd een powernap gedaan, was super gezellig toen de visite er was, heeft heerlijk genoten van de aandacht, cadeaus en taart, tussendoor zichzelf goed vermaakt en ligt nu heerlijk te slapen voor het volgende blok straks. Het had echt niet perfecter gekunt!🤩 en het huis is ook prachtig versierd zoals ik in mijn hoofd had.
En hij ziet er ook nog eens prachtig uit vandaag met zijn mooie verjaardagsoutfit en
zelfs een beetje gel in zijn haartjes. Mama is helemaal verliefd en super trots en gelukkig🥰😄
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Gefeliciteerd en veel plezier nog Hoera fynn 1 wat een mijlpaal!
Ja dankjewel!😁 Hij is zijn verjaardag, maar voelt nu al wel echt jarig zo ☺
2 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Ja dankjewel!😁 Hij is zijn verjaardag, maar voelt nu al wel echt jarig zo ...
Het is maandag zijn verjaardag, denk ik dat ik wou typen😆
2 jaar geleden
Vandaag had meneer een knuffeldagje, heerlijk na een week lang hysterisch zijn bij mij.
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Geluk zit in een klein meisje dat heerlijk aan het spelen is... Mag ik heel ...
Oh leuk, ook nog de oude Fischer price stapeltoren! Ook nog uit je eigen jeugd? Is hier ook een succes! Hij kan opeens de ringen terug plaatsen (nu alleen de volgorde nog)
2 jaar geleden
De 22ste keer dat Luna van 19.00-07.00 uur heeft geslapen. Ik had dit zó nodig. ❤