25 Reacties

4 maanden geleden

Zo onder de indruk van Fenna dat ze niet meer kon lachen 🥰 Maar o wat vond ze het leuk!

2 maanden geleden

Zo blij! Onze oudste eet ander fruit dan appel, banaan en kiwi. 😀 kijk papa, ik eet aardbeien!

VRIEND

10 dagen geleden

Zo onder de indruk van Fenna dat ze niet meer kon lachen 🥰 Maar o wat vond ...
Wat leuk, zijn laatst ook geweest. Ze vond het geweldig en heeft heerlijk gedanst en gezongen. Bij ons ook een beduusde meid op de foto, ik moest er ook bij want zonder mamma was het toch wel spannend.

VRIEND

10 dagen geleden

Ik zie dat het eerste berricht op het topic ook van mij was en over slapen ging. Dit doorslapen was van korte duur en slaaptunnel werd hierna helaas geweigerd. Maar deze week weer opnieuw begonnen met alleen in slaap vallen (dus na boekje lezen kus en weg) en doorslapen. Dit gaat supergoed! Eerste paar nachte wel even die kant op meerdere malen. Maar nu nacht 4 en vanaf in slaap vallen tot nu geen kik gegeven! Wat is nachtrust (na 3,5 jaar) een ontzettende verademing. Wel grappig dat veel zeiden dat het moeilijk was met gewenning enzo. Maar gewenning was voor haar het probleem niet. Nu ze het begrijpt, je dingen kan uitleggen en zij zelf vragen kan stellen snapt ze het. Daarvoor was het huilen en jammeren én hysterisch blinde paniek omdat ze zich niet kon uiten.

10 dagen geleden

Reactie op 2020mama

Ik zie dat het eerste berricht op het topic ook van mij was en over slapen ...
Ooh wat heerlijk dat ze de hele nacht heeft geslapen! Duim hard mee voor je dat het nu doorzet 🤞♥️