62 Reacties

3 jaar geleden

Vanaf week 15 is het geslacht redelijk betrouwbaar vast te stellen. En daarvoor kun je naar een pretecho bureau. Of je wacht tot de 20 weken echo.

3 jaar geleden

Ik ga zaterdag voor pret echo en ben dan 14+4. Hij zegt dat ie t dan al goed kan zien!

3 jaar geleden

Reactie op Momi83

Vanaf week 15 is het geslacht redelijk betrouwbaar vast te stellen. En daar ...
Oh oke dankjewel! Ja als ik eerlijk moet zijn kan ik echt niet wachten😂

3 jaar geleden

Ik ga maandag met 13.2 weken heb dat van me jongste ook laten doen en helemaal goed! En m’n zus droeg zelfs een tweeling ook met 13 weken laten doen en ook goed. Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar ik ga naar echobureau Utrecht

3 jaar geleden

nee bij geen 1 gedaan 😂 vind t beetje onzin en veelste commercieel 🤪🤪🤪 wie t wel doet veel plezier

3 jaar geleden

Wat leuk dat je dat je een genderreveal party gaat organiseren. Ik dacht dat dat alleen in de VS gedaan werd. Vanaf 13/14 weken ben je welkom op pretecho-bureaus, maar het meest betrouwbare antwoord krijg je toch na 15/16 weken. Eerder dan dat gaat het heel af en toe mis. Dus misschien goed om tot 16 weken te wachten, zeker als je zoveel tijd en aandacht aan het bekendmaken besteed! Alvast veel plezier

3 jaar geleden

Ik ga het ook doen bij 13weken en 3 dagen dan weten we die dag wat het word en dan gaan we een filmpje maken met een plopper een vriendin gaat ons er bij helpen ben zo benieuwd en dat sturen we dan naar iedereen

3 jaar geleden

Ik ga het ook doen bij 13weken en 3 dagen dan weten we die dag wat het word ...
Dat is ook leuk!!

3 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Wat leuk dat je dat je een genderreveal party gaat organiseren. Ik dacht da ...
Ahh oke super bedankt! Gaat vast goedkomen☺️

3 jaar geleden

Reactie op MendyMilanNoah

Ik ga maandag met 13.2 weken heb dat van me jongste ook laten doen en helem ...
Ik kom uit tilburg

3 jaar geleden

Ik laat zaterdag een pretecho doen in Delft bij Baby vision. We hebben rook/confetti kanonnen die we afsteken op een grasveldje met onze broers/zussen. Rest van de familie gaan we langs de voordeur met slagroomsoesjes gedipt in chocolade met de juiste kleur muisjes :) Succes met geduld hebben, ik heb ook de weken afgeteld! ;)

3 jaar geleden

30 mensen met 1,5 meter afstand. Flink huis dan 😳

3 jaar geleden

In belgië mogen we met 4 mensen in nader contact komen (en dan zijn het ook Altijd diezelfde 4 mensen waar je mee mag afspreken) Nogsteeds wel de 1,5m, niet ziek zijn geweest e.d maatregels. 😢

3 jaar geleden

30 mensen met 1,5 meter afstand. Flink huis dan 😳
Doen we in oisterwijk bij groot speijk, groot grasveld

3 jaar geleden

Vanaf 14 weken kan het bij jan de koning in ochten. Ligt in gelderland.

3 jaar geleden

30 mensen met 1,5 meter afstand. Flink huis dan 😳
Haha dat is wat ik ook dacht🤣

3 jaar geleden

Reactie op lisa van hees

Doen we in oisterwijk bij groot speijk, groot grasveld
Ah dat kan wel dan idd :) veel plezier!

3 jaar geleden

Ik ben nog bezig met een genderreveal party! Dit wordt waarschijnlijk in juni, wij zitten net onder de 30 mensen. Volgens mij kunnen ze het vanaf 16 weken wel goed inschatten! Ik doe het bij onze verloskundige, maar ik heb geluk ivm medische indicatie. Anders moest ik wachten tot de 20 weken echo.

3 jaar geleden

4 juni weten we het geslacht en we gaan het met poppers bekendmaken op het feestje (7juni) van me zoontje. Alleen mijn ouders en zussen plus schoonouders en schoonbroertjes zijn er dan bij!!

3 jaar geleden

Reactie op JennyDirk

Vanaf 14 weken kan het bij jan de koning in ochten. Ligt in gelderland.
Ja ik heb 25 mei de afspraak staan als het door gaat