8 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij is het pas vanaf 15 weken met zekerheid te zeggen, maar misschien heb ik dat mis.

3 jaar geleden

Het enige wat ze zo vroeg kunnen zien is de nub... En da's 75 procent zeker bij duidelijk zicht ;-). Hier wel telkens juist geweest. Nu aan het wachten op het resultaat van de NIPT dan weten we zeker of we al dan niet een derde dochter krijgen ;-)

3 jaar geleden

bij mijn vorige zwangerschap was de nub met 12 weken heeeeel duidelijk te zien volgens de verloskundige. En die gaf aan een jongen. 75% zekerheid. Maar met 20 weken bleek het toch 100% een meisje :)

3 jaar geleden

Zo vroeg al .. en geven ze al aan of het meisje of jonge is waauw bij mij gynaecoloog die wou niks over zeggen omdat ze echt te vroeg vond en ze kon niks zien 😑 ( zij ze ). Ik kon duidelijk zien dat het een jonge is maar goed ik heb een nipe test gedaan bleek een jonge te zijn op 12 weken zwangerschap

3 jaar geleden

Waarom krijg ik geen geslachtsbepaling echo? Ik heb echo gekregen bij 10 weken en mag pas bij 20 weken😕

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Waarom krijg ik geen geslachtsbepaling echo? Ik heb echo gekregen bij 10 we ...
Je kunt bij vele echo bureaus al een afspraak maken vanaf 20 mei voor een geslachtsbepalende echo

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Waarom krijg ik geen geslachtsbepaling echo? Ik heb echo gekregen bij 10 we ...
Die 'krijg' je ook niet maar kan je zelf 'boeken' bij een echobureau.

3 jaar geleden

Ja, ik heb dit gehad. Met 13 weken 90 procent een meisje, met 20 weken 100 procent een jongen. Ik zou nooit mee zo vroeg een geslachtsecho doen.