17 Reacties

4 jaar geleden

Met de 12 weken echo kunnen ze het voor 75% zien, schijnt het

4 jaar geleden

16 weken kunnen ze het zien.

4 jaar geleden

Met de NIPT test ben je zeker

4 jaar geleden

Met de 12 weken echo kunnen ze het voor 75% zien, schijnt het
Ja ik heb dat ook laten doen “nub” theorie noemen ze dat bij mij zeiden ze 80% meisje en was toch een jongen hahah dus ik weet niet of ze het kunnen zien ja of ne

4 jaar geleden

Wij willen het ook eerder weten. Na 2 meiden zou een jongen ook leuk zijn, tuurlijk is een meisje ook heel welkom. Maar ik ben zo nieuwsgierig..... Ik ga woensdag mijn verloskundige vragen of het ook eerder zichtbaar is tijdens de echo van 16 weken of 17 weken

4 jaar geleden

Bij ons doen ze alleen medisch noodzakelijke echo's ivm corona. Ik wil het ook eerder weten dan bij 20 weken.

4 jaar geleden

Nipt test dan weet je het geslacht op 12weken in belgie. In Nederland weet ik niet of ze dan het geslacht bekent maken

4 jaar geleden

Nipt doen ze in nl niet geslacht heb ik me laten vertellen. 16 weken weet je vaak al Wel of het een jongen of meisje wordt.

4 jaar geleden

Vanaf 15 weken kan je een geslachtsecho laten maken. Dit heb ik in mijn eerste zwangerschap gedaan! Je moet dan wel voor de echo betalen (€50,-)

4 jaar geleden

In 2017 was 14 weken het vroegst dat ze een echo maakten mbt geslacht, nu is dit 12 geloof ik. Maar eerder kan volgens mij echt niet vanwege de vorming van het geslacht in week 12. Nipt test in NL geven geen geslacht door, in BE wel.

4 jaar geleden

Reactie op Larissaxxx

Ja ik heb dat ook laten doen “nub” theorie noemen ze dat bij mij zeiden ze ...
Daarom wacht ik zelf, gewoon tot de 20 weken 🙈

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap bij 14 weken een echo laten maken en het was duidelijk een jongen! Heb dit inderdaad wel zelf betaald..

4 jaar geleden

Ja kan ergens rond de 15 weken. Ik heb zelf gewacht tot 20 weken, omdat we alle grote dingen unisex hadden gekocht. De kleinere dingen heb je zo gehaald

4 jaar geleden

Ik wist het geslacht bij mijn eerste toen ik 12 weken was 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Nikitamagriet

Ik wist het geslacht bij mijn eerste toen ik 12 weken was 🤷🏼‍♀️
Hoe wist je dat?

4 jaar geleden

Bij mijn eerste hebben we een geslachtsecho laten doen met 13 weken. Het was heel duidelijk een jongetje ;). Ik heb dat toen laten doen bij een echocentrum die dat vanaf dat termijn deed. De meeste echocentrums wouden het niet eerder dan 16 weken bekijken. Aangezien er alleen nog maar noodzakelijke echo's mogen worden gedaan denk ik dat het niet mogelijk is om eerder dan 20 weken achter het geslacht te komen.. Tenzij de echoscopist met 12 weken bereid is te kijken en uitspraak durft te doen? 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Firstname-lastname

Nipt test dan weet je het geslacht op 12weken in belgie. In Nederland weet ...
Nee bij NIPT word in NL niet op geslacht getest