13 Reacties

3 jaar geleden

14 weken is nog wat te vroeg denk ik. Er wordt vaak geadviseerd om geslachtsbepaling te doen na 15/16 weken. Nog even geduld dus.

3 jaar geleden

Meisje denk ik. Als je googelt dan zie je een soortgelijke foto maar dan van een jongen waar je een duidelijke mannelijke geslachtsorgaan ziet.

3 jaar geleden

Misschien handig om gewoon te wachten. Dan weet je het zeker. Nu blijft het giswerk.

3 jaar geleden

Ze weet wel wat ze doet, maar als ze t niet ziet dan ziet ze t niet. Ze twijfelt en daarom laat ze je terugkomen.

3 jaar geleden

Haha, hier iemand met ervaring! Met 14 weken zagen ze een meisje maar met 20 weken echo bleek het toch een jongen te zijn! Groot fout van vk, die wel excuses heeft aangeboden.. maar ja! Persoonlijk wacht ik af tot 20 weken echo.

3 jaar geleden

Zelf zou ik wachten tot minstens 16 of 20 weken. Met 20 weken is het super duidelijk. Dan heb je niet in je hoofd.. oh een meisje of jongen en blijkt het het andere geslacht te zijn. Dat is dan wel even flink schakelen.

3 jaar geleden

De echo praktijk waar ik over 2 week heen ga geeft op de site ook aan dat als ze het niet zeker weten, je kosteloos terug mag komen om nogmaals te kijken. Denk dat dat heel normaal is hoor. Zekere voor het onzekere.

3 jaar geleden

Vanaf 14 weken is het geslacht te zien, de nub is dan veranderd in het geslachtsdeel. Maar met 14 weken is alles nog heel klein. Het kan goed zijn dat het nog niet duidelijk zichtbaar is. Vind het alleen maar netjes dat ze aangeeft dat ze twijfelt waardoor je terug mag komen.

3 jaar geleden

Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat er hieruit op te maken valt. Dit valt voor mij in de categorie abstracte kunst met zwart en grijs, sorry 🙈

3 jaar geleden

Bij de praktijk waar ik geen ga volgende week zegt ze idd 14+... dus ik ben dan 14+4 en dat is goed zegt ze! Ben heel benieuwd!!!

3 jaar geleden

Aan die twee witte strepen te zien een meisje denk ik. Maar toch vreemd van haar

3 jaar geleden

Ik denk ook een meisje

3 jaar geleden

Deze echo foto is te onduidelijk om te zeggen wat het wordt