35 Reacties

3 jaar geleden

Bij mijn eerste heb ik het ook niet op de echo gezien, ook duidelijk aangegeven dat we het niet wilde weten. Helaas tijdens de bevalling is het "verklapt". Bij deze zwangerschap willen we het ook niet weten.

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten hoor! Dit is ons 2e kindje en bij de 1e wisten we het ook niet. Inderdaad aangeven dat je het niet wilt weten en dan wordt er gezegd dat je je ogen dicht moet doen als ze in de buurt komt van het geslachtsdeel!

3 jaar geleden

Wij houden het ook een verassing! Mensen vinden het ouderwets maar ik krijg een baby en of daar een piemel aan hangt boeit me niks!

3 jaar geleden

Ik wou ook eerst niet weten maar toen ik met 12 weken echo aan het kijken was zag ik echt overduidelijk dat het een jonge was 😂. Dus geen verassing meer voor mij ik denk baby jongens je duidelijk kan zien tussen de benen bij de echo 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten, lijkt ons zo'n leuke verrassing!! Ik heb idd de tip gekeken bij 20 weken even aan te geven, zelfs dan zegt men moet je een semi geoefend oog hebben of heel erg turen wil je het zien, komt vast goed:)

3 jaar geleden

Ja.....gelukkig is er in deze tijd keuze zat.....en met kleding en spulletjes kan je ook gelukkig genderneutraal ruim kiezen

3 jaar geleden

Het maakt mij niet echt uit wat het wordt als het maar gezond is ( lekker cliché 😅) . Wil het wel graag weten. Ik wacht wel rustig af tot de 20 weken echo. Ga er geen aparte afspraak voor maken.

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet van te voren weten, net als bij onze eerste. En inderdaad als je het aangeeft bij de 20 weken echo, dan vertellen ze wanneer ze in de buurt komen en je ogen dicht moet doen, tevens van tevoren hadden we afgesproken zowiezo in hijvorm te spreken. Prima gegaan. Heerlijk om je "ouderwets" te laten verrassen, wel grappig dat omgeving hier vaak heel verbaast over is 😆

3 jaar geleden

Wij wachten ook tot de geboorte, net als bij de eerste. Super leuk! Bij de 20 weken echo hebben we het van tevoren aangegeven (werd toen ook gevraagd) en toen ze naar de onderkant van het kindje ging kijken, moesten we even de andere kant op kijken ;)

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten, bij de eerste ook niet. Moet zeggen dat ik nu wel nieuwsgieriger ben dan toen...

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten. Misschien ouderwets, maar zo willen wij het graag 😊

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten! Spannend toch! En als het maar gezond is 🥰

3 jaar geleden

Reactie op avin

Ik wou ook eerst niet weten maar toen ik met 12 weken echo aan het kijken w ...
Ze zeggen dat je het pas tussen de13en 15 weken echt goed kan zien soms kunnen ze het niet zien en moet je terug komen vind het knap dat je het zelf zo vroeg kan zien al

3 jaar geleden

Wij ook niet. Bij de eerste ook niet gedaan en dat vonden we heel bijzonder. De geboorte is dan in alle opzichten zo’n grote verrassing! Indd gewoon aangeven bij de 20 wk echo voor de zekerheid:) Leuk hoor!

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet vooraf weten en laten ons verrassen 😊

3 jaar geleden

Ik wil het voorlopig ook nog niet weten!

3 jaar geleden

Bij mijn 1e zwangerschap wouden we het geslacht niet weten en we hadden dat ook aangegeven bij de 20 weken echo. Maar ik zag tijdens de echo vrij snel en heeel duidelijk dat het jongetje was. Daarom waren we toen niet minder blij... ❤ Nu 12 jaar later en bij de 2e zwangerschap willen we het geslacht wel weten want het is toch ook fijn om niet neutrale kleurtjes te hoeven kopen 😘 Nog even wachten tot juni

3 jaar geleden

Wij wachten ook. Willen het echt niet weten. Met de 20 weken gaan we het nadrukkelijk aangeven en wil ook Dat ze het aangeven als ze onder de gordel gaan kijken aangezien ik zelf best wel wat echo ervaring heb en dus veel kan herkennen. Maar idd het lijkt tegenwoordig erg bijzonder te zijn als je het niet wil weten

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten! Wij hebben ook niks met die Amerikaanse feestjes zoals genderreveals en babyshowers.

3 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten , bij de eerste 2 kindjes wisten we het ook niet.. zo bijzonder om pas bij de geboorte erachter te komen ! 💕💙