20 Reacties

3 jaar geleden

Wellicht met je billen schudden terwijl je licht, of hoesten?

3 jaar geleden

Hier net ook de geslachstecho gehad met 14+2, beentjes in kleermakers zit voor het geslacht, nacelstreng ervoor en handje er tussen. Ik heb gesprongen, gewandeld, gehuppeld, geplast, gedraaid, billen geschud maar niets hielp. We wachten wel op de 20 weken echo...

3 jaar geleden

Ik moest gaan plassen, springen, rollen😅 lag ook steeds met handjes ervoor of beentjes dicht. Uiteindelijk toch succes gehad.

3 jaar geleden

Ik heb de geslachtsbepaling aanstaande woensdag ben dan 14+1. Hoop zo dat het gaat lukken!!

3 jaar geleden

Hier net ook de geslachstecho gehad met 14+2, beentjes in kleermakers zit v ...
Mag je dan niet een andere keer terugkomen?

3 jaar geleden

Haha dit klinkt allemaal wel heel grappig ☺️ wij hadden blijkbaar echt flinke mazzel dat onze dame er goed bij lag op 14+4! 💖

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Mag je dan niet een andere keer terugkomen?
Mag wel, maar heb gezegt dat we wel wachten tot 20 weken, belangrijkste was dat mijn vriend er bij was, en alles kon meemaken. Daar ging het mij eigenlijk om ☺️

3 jaar geleden

Mag wel, maar heb gezegt dat we wel wachten tot 20 weken, belangrijkste was ...
Hahaha, dat is ook de reden dat wij een afspraak gaan maken, maar als we een keer extra kunnen, denk ik wel dat ik daar gebruik van zou maken 😇

3 jaar geleden

Ik moest ook van alles doen maar de kleine meid bleef met haar beentjes over elkaar liggen! Toen een inwendige echo en toen konden we het goed zien!

3 jaar geleden

Al een geslachtsbepaling met 14 weken... wij mogen hier pas vanaf 16 weken. De mijne staat gepland op 29 mei, dan 16÷6

3 jaar geleden

Reactie op Ef86

Al een geslachtsbepaling met 14 weken... wij mogen hier pas vanaf 16 weken. ...
Ik had al de mogelijkheid om het vanaf 13 weken te doen. Dat is op heel veel plekken zo

3 jaar geleden

Ik heb gedanst, geschud en geshaked🤣 wat bij ons "hielp" (kan puur toeval zijn natuurlijk) maar ik heb hele losse kleding aangetrokken en nét voor de echo gegeten. T proberen waard?😅 succes in ieder geval!

3 jaar geleden

Reactie op Suusama

Haha dit klinkt allemaal wel heel grappig ☺️ wij hadden blijkbaar echt flin ...
Super grappige echo foto dit! 😂 Echt schattig

3 jaar geleden

Mij werd gezegd om niet te gaan plassen ‘n uur voor de echo en even een groot glas water te drinken van te voren.🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Suusama

Haha dit klinkt allemaal wel heel grappig ☺️ wij hadden blijkbaar echt flin ...
Wat grappig!! Wij hebben precies de zelfde echo. Lekker het kontje de lucht in..

3 jaar geleden

Wat jammer!! Vandaag geslachtsbepaling laten, word een jongentje 💙

3 jaar geleden

💙💙💙

3 jaar geleden

Bij mij duurde het 20 min voordat ze het eindelijk konden zien, baby bewoog heel erg veel en navelstreng zat tussen de beentjes. Hier duidelijk te zien; een jongen 💙

3 jaar geleden

💙

3 jaar geleden

Vandaag geslachtsecho gehad met 13.4 weken echoscoptiste kon het met 100 % zekerheid vertellen🥰