35 Reacties

4 jaar geleden

Een nicht van mij had op t kaartje staan: lengte en gewicht: precies goed! Vond ik erg leuk!😁

4 jaar geleden

Reactie op Amy2

Een nicht van mij had op t kaartje staan: lengte en gewicht: precies goed! ...
Ja, heel leuk!!

4 jaar geleden

Wij zetten het er ook niet op. Vind het onnodige info

4 jaar geleden

Reactie op Marj0lein88

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar weet nu al dat ik het irritant ga vind ...
Haha ja dat snap ik helemaal! Zou ik ook hebben🙈

4 jaar geleden

Wij hebben het er bij onze dochter niet op gezet en gaan het er nu weer niet opzetten. Vinden wij ook onnodige informatie. Wij willen laten weten dat onze zoon is geboren, hoe blij we met hem zijn, met welke naam hij door het leven zal gaan én welke dag hij geboren is. Maar tijdstip, lengte, gewicht....nope.. .

4 jaar geleden

Ik zou vooral doen wat je zelf wil, wat maakt t uit wat anderen ervan vinden 😉 wij deden t ook niet bij onze eerste en gaan t nu ook niet doen.

4 jaar geleden

Ik heb vorige week pas, het geboorte kaartje gezien van mij.. ik vond het juist heel leuk om te weten hoe klein ik toen was en welk gewicht ik had..

4 jaar geleden

Ik heb vorige week pas, het geboorte kaartje gezien van mij.. ik vond het j ...
Ja, van jezelf, maar dat staat ook wel in je babyboek neem ik aan? Bij mij niet op het kaartje nl, maar wel gewoon in mijn boek, hele groeicurve van het eerste half jaar zelfs

4 jaar geleden

Ik vind het juist wel leuk, ik kijk er ook altijd naar bij andere geboorte kaartjes. Maar er zijn geen regels voor wat er wel of niet op een kaartje moet, dus doe vooral wat jullie zelf mooi en leuk vinden! Wat anderen daarvan vinden doet er eigenlijk helemaal niet toe, toch? 😉

4 jaar geleden

Ik zet het er wel op, maar meer omdat ik het zelf ook leuk vind om bij anderen te zien 🤭

4 jaar geleden

Wij zetten dit er inderdaad ook niet op. Nutteloze informatie vind ik het. Los daarvan kwam het op ons geboortekaartje wel heel goed uit, want nu hebben we ruimte voor een gedichtje dat we erg mooi vinden.

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ja, van jezelf, maar dat staat ook wel in je babyboek neem ik aan? Bij mij ...
Als jij t niet wilt doen.. heel simpel dan doe je het niet!

4 jaar geleden

Als jij t niet wilt doen.. heel simpel dan doe je het niet!
Uuuuh, ok, geen idee waarom deze gele reactie?

4 jaar geleden

Felle reactie 😉

één jaar geleden

Reactie op Amy2

Een nicht van mij had op t kaartje staan: lengte en gewicht: precies goed! ...
Oh, dit is een goeie!!!