6 Reacties

4 jaar geleden

als je op youtube zoekt kom je veel oefeningen tegen hele workout vind je daar :)

4 jaar geleden

Ik volg even de discussie, ben hier ook naar op zoek.

4 jaar geleden

Ik volg graag de yogalessen van Yoga With Adriene, zij heeft allerlei soorten video’s staan. Wel in het engels. Maar ik doe graag de challenges, of ik zoek de specifieke lessen uit voor versterking van rug/buikspieren. Volgens mij heeft zij zelfs video’s voor zwangerschapsyoga, maar daar heb ik nog niet naar gezocht 😊

4 jaar geleden

Even nog een aanvulling op mijn vorige berichtje, de oefeningen die je noemde worden vaak in de yogabewegingen meegenomen, dus voelt ook echt als workout. Ik heb de link ook maar even opgezocht, hopelijk is het wat je zocht! https://m.youtube.com/user/yogawithadriene

4 jaar geleden

Ik heb gisteren yoga gedaan via Babyfit by Amy (YouTube). Naast yoga speciaal voor zwangeren staan er ook andere oefeningen op. Die wil ik de komende tijd afwisselend gaan doen.

4 jaar geleden

Mijn yoga docente heeft (toen de les nog op locatie was) aangegeven dat je yoga door heel de zwangerschap heen mag en kan blijven doen. Geen speciale aanpassingen of aangepaste oefeningen, maar je lichaam voelen en grenzen erkennen als een houding niet (meer) prettig is. Op YouTube is vanalles te vinden. En wie weet heeft je vk praktijk nog speciale online zwangerschapslessen die ze anders op locatie zouden aanbieden?