8 Reacties
2 jaar geleden
Hier was het gewicht ook gelijk gebleven tussen de laatste metingen in. In cm ook ongeveer 2-3cm gegroeid.
De laatste meting was bij de kinderarts ipv het cb, ze zeiden dat de curve en gewicht goed was. Maar ben we benieuwd wat ze bij de volgende keer op het cb meten/zeggen.
Niet dat ik me zorgen maak,maar vond het ook wel bijzonder
2 jaar geleden
Doordat je kindje nu waarschijnlijk meer gaat lopen/aan tafels optrekke e.d. verbrand je kindje meer energie en kan het dus heel goed zijn dat ze qua gewicht niet groeien, maar qua lengte wel.
Onze dochter ging qua gewicht zelfs flink naar beneden op de groeicurve, omdat ze door buikgriep 2kg was afgevallen en nu na 3wk pas 1 kg weer aan was gekomen.
Ik heb er daarom nog even extra naar gevraagd, omdat ze eerst vrij lang rond de 11kilo bleef hangen. Maar dit was het antwoord van ons CB.
2 jaar geleden
Hier was het na de laatste keer ook niet veel gegroeid.
Cm was 2 cm en gewicht was een halve kilo aangekomen. Mijn dochter beweegt natuurlijk nu ook veel meer. En volgens het cb was het allemaal prima
2 jaar geleden
Hier ook niet heel veel gegroeid. Ze was op 04-11-21 77 cm en op 20-01-22 79 cm. Net aan een kilo gegroeid in die tijd. Ze loopt keurig op het lijntje.
2 jaar geleden
Hier ook, de curve is aan het afbuigen. Afgevallen en wel een aantal cm gegroeid. Omdat onze zoon een allergie heeft gaan we naar de diëtist en hebben we een extra weeg moment. Als het CB het verder prima vind moet je niet teveel zorgen maken hoor!