13 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee

3 jaar geleden

Heb het bij mijn vorige zwangerschap aan de kapster gevraagd en zij gaf aan dat het op zich wel kon, als het niet te vaak gebeurt en er voldoende ventilatie is zodat je de dampen niet te veel inademt.

3 jaar geleden

nee niet schadelijk voor je baby. kleur kan anders uitvallen door de hormonen.

3 jaar geleden

Ik durf het niet zo goed.. Een zwanger vriendinnetje van me heeft het bij de kapper laten kleuren maar dat pakte heeeel anders uit dan de kleur die ze wilde. En de tweede keer pakte het w茅l goed maar was het heel snel weer eruit. 馃槄 Dus ik laat het maar even gaan de komende maanden.

3 jaar geleden

haha NOOOOOOOIT meer!!!! ik wist niet dat ik zwanger was van de oudste... ging mn haar verven... was echt oranje!!! nog erger dan een wortel 馃槀馃槀馃槀 gebruikte altijd de zelfde kleur. geluk was dat nederland moest voetballen in 2010

3 jaar geleden

en schadelijk is t volgens mij niet.. alles word praktisch gezuiverd door jou lichaam

3 jaar geleden

haha NOOOOOOOIT meer!!!! ik wist niet dat ik zwanger was van de oudste... g ...
Srry heel irrelevant maar hoe heb je het kunnen aanduiden dat je een tweeling hebt馃槄

3 jaar geleden

Ik heb mijn haar ook geverfd (doe het altijd zelf) maar het pakt iets anders niet dat het lelijk wordt, maar de kleur is iets anders ook sommige plukjes pakken wat minder goed.

3 jaar geleden

Ik durf nu helemaal niet meer馃槣馃槣 haha

3 jaar geleden

Gevraagd bij de verloskundige. De eerste 3 maanden wordt het sowieso afgeraden is mij verteld.

3 jaar geleden

Mijn kapster voorziet geen problemen bij het kleuren van mijn haar. Elk jaar rond maart-april doet ze highlights in m鈥檔 haar omdat mijn haar zo donker wordt. 30 mei mag ik weer馃槃 ik lees ook over verkleuring door hormonen, dat is dan maar afwachten!馃槅

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1992

Mijn kapster voorziet geen problemen bij het kleuren van mijn haar. Elk jaa ...
Highlights zitten meestal niet direct op de huid, dat scheelt misschien ook alweer

3 jaar geleden

Reactie op 20-Nomi-02

Srry heel irrelevant maar hoe heb je het kunnen aanduiden dat je een tweeli ...
wat bedoel je?