6 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ik heb het ook wel eens. Ik geloof dat het normaal is, omdat je lichaam harder werkt vanwege de baby. Je hart pompt ook meer bloed rond, want je hebt zo鈥檔 1,5 liter meer (dacht ik).

3 jaar geleden

ik heb een zeldzame hartritmestoornis dus ben t gewend.. maar nu 13 weken en is idd op zn top op dit moment... een en al gebonk

3 jaar geleden

Ik ben nu 13 weken en heb het ook al twee keer echt gevoeld die hartkloppingen, best beangstigend maar probeer vooral rustig te blijven dan! ;)

3 jaar geleden

Hoort erbij vanwege groter bloed volume. En als je je er zorgen om maakt, vraag je vk om het aan je uit te leggen waar dit gevoel vandaan komt 馃崁

3 jaar geleden

Ik heb het ook. Ben nu 14 weken en mijn bloeddruk is aan de lage kant, dus mijn hart moet gewoon wat harder werken. Volgens de vk hartstikke normaal en niks om je zorgen over te maken! Al blijft het steeds wel even schrikken. ;)

3 jaar geleden

Ik heb er alleen last van als ik te druk doe op het werk en door de drukte niet op tijd wat eet of drink. Hier wordt ik dan ook duizelig van ik heb het al met mijn verloskundige erover gehad en bij mij is het waarschijnlijk de bloeddruk die tijdelijk zakt en dan weer omhoog gaat ze zei dat dit geen kwaad kon. Mijn bloeddruk is tijdens controle gewoon goed.