22 Reacties

3 jaar geleden

Is alleen controle/ hartje luisteren. Echo word dan niet gedaan. Veel echo krijg je helaas niet. Dan zul je een pretecho moeten boeken.

3 jaar geleden

nee met 8 weken 12 weken en 20 weken.. maar vragen kan altijd toch ja heb je ;) gewoon proberen

3 jaar geleden

Reactie op KimBiranda

Is alleen controle/ hartje luisteren. Echo word dan niet gedaan. Veel echo ...
Wat vreemd ik zie vrouwen hier die met 15 weken echo hebben hoe kan dat dan?

3 jaar geleden

16 weken hoor je ook ook een controle te hebben......?

3 jaar geleden

nee met 8 weken 12 weken en 20 weken.. maar vragen kan altijd toch ja heb j ...
Wat vragen of ik de baby mag zien?馃槃

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Wat vreemd ik zie vrouwen hier die met 15 weken echo hebben hoe kan dat dan ...
Sommige vrouwen hebben medische indicatie waardoor ze meer echo's krijgen. Bij veel echo's waar je over leest gaat het om pretecho's

3 jaar geleden

Reactie op Lokko

16 weken hoor je ook ook een controle te hebben......?
Nee ik had met 10+5 toen zei ze volgende echo is met 20 weken

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Wat vreemd ik zie vrouwen hier die met 15 weken echo hebben hoe kan dat dan ...
Ik ben dinsdag 14w3d en krijg idd een echo maar dat komt omdat ik onder de gynaecoloog in het ziekenhuis sta.

3 jaar geleden

Reactie op Marenne

Sommige vrouwen hebben medische indicatie waardoor ze meer echo's krijgen. ...
Ohhh zo

3 jaar geleden

Heb idd ook alleen naar het hartje mogen luisteren. Was voor mij ook voldoende. Blij om te horen dat het goed zat! Over anderhalve week pretecho ingepland en dan weer twee weken later mn 20 weken echo! Dus zo hou ik mezelf een beetje bezig! 馃槉馃憤

3 jaar geleden

ik had bij eerste afspraak en hartje en ff spieken. ik mag ook iets vaker heen (1x in de 2 weken) dit omdat ze snappen dat ik erg onzeker ben (miskramen en icsi traject)

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Wat vragen of ik de baby mag zien?馃槃
ja lijk me wel. dat wil je toch???

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen dinsdag die afspraak gehad. We hebben met een doppler de hartslag van de kleine geluisterd. Hierbij werd geen echo gemaakt. Bij mij werd me bloeddruk gemeten en hadden gesprekje

3 jaar geleden

ja lijk me wel. dat wil je toch???
Nee tijdens 15 weken controle geen echo

3 jaar geleden

In Belgi毛 krijg ik elke keer een echo.

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Nee ik had met 10+5 toen zei ze volgende echo is met 20 weken
Met 16 weken krijg je controle, dus controle van je gewicht, bloeddruk, groei buik. Tav de baby alleen hartje luisteren. Dat is zo vastgelegd in de NL richtlijn. Als ze over echo spreken is het vanwege medische indicatie echo of pretecho (dus zelf betaald).

3 jaar geleden

Reactie op Jdw-Nov2020

In Belgi毛 krijg ik elke keer een echo.
In Belgi毛 krijg je op 8 weken een controle echo en op 12, 20 en 30 weken zijn het medische echo. Bij andere controles krijg je normaal geen echo maar ligt er mss wel aan waar je gaat

3 jaar geleden

Ik sta onder controle bij de gynaecoloog in het streekziekenhuis en bij een academisch ziekenhuis vanwege een hoog risico-zwangerschap. Ik krijg om de 2 weken een echo, maar dat is niet gebruikelijk bij een zwangerschap

3 jaar geleden

ja lijk me wel. dat wil je toch???
Ja wil ik wel maar ik heb begrepen dat het niet kan dus alleen controle hartje luisteren

3 jaar geleden

Reactie op Trace

Nee tijdens 15 weken controle geen echo
zeg toch ook... gewoon vragen of het mogelijk is omdat je zo in de zenuwen zit.. wie niet vraagt...