11 Reacties
één jaar geleden
Tv staat hier altijd aan, vaak is dat wat met achtergrond muziek en soms wat kinderprogramma's. Ze is het al zo gewend dat ze er weinig interesse voor heeft, en heel soms pakt ze even haar moment op de dag dat ze op de bank zit te kijken.
één jaar geleden
Neehoor, hier altijd aan voor achtergrond geluid. Niet altijd perse wat voor de kleine, ook gewoon muziek via de tv. Hij doet heerlijk zijn eigen ding. En vaak niet eens aandacht voor de tv
één jaar geleden
Nee eigenlijk niet. Na een tijdje scherm zet ik het wel uit en dan gaan we puzzelen of gaan ze spelen of wat doen buiten. Maar sommige dagen ben ik eerlijk gezegd blij dat ik door de schermen ook wat tijd heb😂
één jaar geleden
Nee, hier geven we geen tablet aan onze zoon. Muziek doen we aan via de tv. Met eten staat de tv sowieso uit. Ene keer kijken we heel weinig tv op een dag en andere keer staat ie de hele dag aan. Vaak gaat ie gewoon in zn speelhoek spelen en komt ie soms even kijken. Ik wil er wel iets strikter in zijn.
één jaar geleden
Nee, ons zoontje kijkt wel op de tablet en ik probeer daar zo veel mogelijk balans in te brengen.
Hij gaat 3 dagen naar de opvang en daar doen ze het sowieso niet, dus ik vind het prima dat ie op de andere dag wel wat meer kijkt.
Hij leert er ook van merk ik, maar ik hou het wel in de gaten dat ie niet continu achter het scherm zit en dat doet ie zelf ook al niet.
één jaar geleden
Wij hebben niet echt schermtijd meer. Hadden we eerst wel, mocht ie alleen na 17 uur op z'n tablet.
Maar nu vraagt ie er zelf ook pas om rond die tijd. Heel af en toe tussendoor en dan mag het van mij ook.
Ik neem wel altijd de tablet mee als we ergens heen gaan. Dan is het bijna verplicht filmpjes kijken ipv bij ons hangen🤭
één jaar geleden
Meestal gaat de tv even aan voor het middag en avond eten, is zijn moment van even rust pakken. Soms nog even na het eten, maar dat is niet vaak.
Probeer het wel te beperken tot een half uurtje. Maar dat gaat nog wel eens mis. 😁
Zeker nu ik hoogzwanger ben.
Maar dan ook alleen maar kinderprogramma's. Niks voor onszelf, behalve wk afgelopen tijd.