34 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit ook. Mijn placenta ligt zelfs aan de voorkant, maar zie mijn buik alle kanten op gaan. Soms begint het al wat ongemakkelijk te worden en ik ben pas 23 weken zwanger. Ik probeer nu zoveel mogelijk ervan te genieten. Dit maak je niet lang mee in je leven. Ik probeer contact te maken met de baby door handen op de buik te leggen of mijn man zijn handen op mijn buik te laten leggen. Inmiddels heb ik een patroon ontdekt wanneer de baby druk is.

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ik heb dit ook. Mijn placenta ligt zelfs aan de voorkant, maar zie mijn bui ...
Hier ook de placenta aan de voorkant, voel hem al contiunu sinds week 19 dus ligt ook per persoon denk ik 🤗

3 jaar geleden

Ik wrijf altijd even over haar rug en zeg welterusten. Vaak zoekt ze dan ook een lekker plekje en slaapt met me mee. Bij m'n vorige zwangerschap ging m'n zoontje pas stilliggen als m'n man z'n hand op m'n buik legde. Mss een warme douche voor het slapen gaan?

3 jaar geleden

Reactie op BabyGirl1

Ik wrijf altijd even over haar rug en zeg welterusten. Vaak zoekt ze dan oo ...
Warme douche heb ik ookal geprobeerd en hij lijkt daardoor wel drukker te worden😅

3 jaar geleden

Ik laat soms mijn vriend zijn hand op mijn buik leggen. Daar nestelt de baby zich dan tegenaan en wordt een stuk rustiger. Zelf even bewegen helpt soms ook, dan wieg je de baby in slaap zeggen ze dan.

3 jaar geleden

Reactie op MamaM88

Ik laat soms mijn vriend zijn hand op mijn buik leggen. Daar nestelt de bab ...
Jaa de vader is niet echt meer in beeld dus dat kan ik helaas niet uitproberen haha

3 jaar geleden

Is het niet zo dat je teveel cafeïne binnenkrijgt? Door het drinken van koffie, cola, zwarte of groene thee of het eten van veel chocola? Ik las dat dat de baby ook onrustig kan maken. Rustmomenten in de dag helpen wellicht. En kamillethee helpt mij te ontspannen voor t slapen, wellicht de baby ook;). Ze beweegt regelmatig en ook als ik net in bed lig maar houdt er dan ook altijd vrij snel weer mee op. Succes en sterkte!

3 jaar geleden

Is het niet zo dat je teveel cafeïne binnenkrijgt? Door het drinken van ko ...
Dat zou miss wel kunnen jaa...heel erg bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op MamaM88

Ik laat soms mijn vriend zijn hand op mijn buik leggen. Daar nestelt de bab ...
Haha bij mij juist precies andersom. Zodra mijn man z’n hand op m’n buik legt gaat de kleine nog veel harder schoppen. We gaan er maar vanuit dat dat een goed teken is 😅 Eergister had ze me voor het eerst in 2 weken niet wakker geschopt ‘s nachts (ben nu 23+5). Maakte me gewoon zorgen toen ik wakker werd en het al 9 uur was. Dan werkt die hand van mn man weer erg handig, reageerde ze meteen op.

3 jaar geleden

Dat zou miss wel kunnen jaa...heel erg bedankt!
Graag gedaan! Je mag maximaal 1 kopje koffie per dag heb jk gelezen. Ik zou na 15 uur geen cafeïnehoudende producten meer gebruiken. Hopelijk helpt t je!

3 jaar geleden

Me toe ook zo last van

3 jaar geleden

Gisteravond iets ontdekt wat heet gewerkt. Mij man heeft voor we gingen slapen nog uitgebreid verhaaltje voorgelezen en gezongen tegen m’n buik. Op dat moment was ze super druk, maar toen ik ging slapen was ze lekker rustig. Kon daardoor eindelijk eens snel in slaap komen. Nu hopen dat het vanavond weer werkt 😃

3 jaar geleden

Hier al 2 dagen heledag dat ik der voel bewegen alleen af en toe tussendoor eventjes niet. Geen idee of dit erg is🙈

3 jaar geleden

Hier ook zo beweeglijk met 24 weken. Heel de avond/nacht/ochtend en overdag ook wel veel. En hard dat ze al schopt en beweegt! Ben benieuwd hoe dat over een aantal weken zal gaan 😅🤣 Maar ook wel fijn om haar te voelen 🥰