25 Reacties
2 jaar geleden
Even een update en nieuwe help-vraag :)
We zijn verhuisd! Vanaf vandaag slapen we in ons nieuwe huis! Mama is weer helemaal blij!!!!!!!
Maar onze lieve dreumes slaapt nog steeds niet natuurlijk zonder dat wij erbij zijn. Dus nu zit ik er naast op een stoel (beter dan ernaast op een matras) maar wil hier natuurlijk wel vanaf/doorheen breken nu. Dat ze weer zelf gaat slapen!
Dus… tips????
2 jaar geleden
Reactie op Suusama
We zijn verhuisd! Vanaf vandaag s ...
Ik denk dat ze nu ook even tijd nodig heeft aan het nieuwe huis te wennen. Verder duidelijk uitleggen dat papa en mama niet ver weg zijn en ze lekker mag gaan slapen. Dat je haar hoort als er iets is.
2 jaar geleden
Reactie op Suusama
We zijn verhuisd! Vanaf vandaag s ...
Ik zou zelf ( wel even wachten tot ze een beetje gewend is aan het nieuwe huis) haar laten huilen en dan elke 10 min erheen gaan. Wij hebben dat ook gedaan bij steeds wakker worden in de nacht. De eerste keren duurde het lang maar daarna steeds minder en nu slaapt hij prima zelf
2 jaar geleden
Hier precies het zelfde probleem, sinds vorige week wilde ze niet echt makkelijk zelf inslaap komen in haar eigen bed dus dacht ik dan Ff bij papa en mama in bed en viel ze meteen inslaap. Ze is daar toch heel snel aan gewend geraakt en kan nu niet eens meer haar middagdutjes en avond slaap in haar bed doen. Ik moet er of echt naast blijven of bij ons in bed. Als ik weg ga uit d’r kamer of terug op bed leg is het na een half uur weer huilen (krijsen) ik laat het wel 5/10 min gaan maar dat heeft eigenlijk niet eens nut want ze is een volhouder. Weet het zelf ook echt niet meer. Helaas slapen wij echt totaal niet als die kleine tussen ons inlicht.