27 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee 😔 heb er ook echt last van

3 jaar geleden

Hier ook last van 😔😥

3 jaar geleden

Heeel vervelend heh bah Ben in verwachting van me eerste trouwes

3 jaar geleden

Ik zag al voor me zwangerschap lege plekken op me hoofd ik hoop dat het niet erger word nu😕

3 jaar geleden

hoort er bij helaas...

3 jaar geleden

Hi mama-li, Ook ik heb er behoorlijk last van. Echt van die plukken haar tijdens het borstelen of wassen. Het is echt storend. Ik hoop niet dat het erger wordt. Van de dokter begrepen dat dit normaal is tijdens de zwangerschap en zelfs wat vitamine tabletten meegekregen. Gebruik nu een shampoo met Biotin in en dat schijnt me wel een beetje te helpen. Even kijken hoe lang.

3 jaar geleden

Bloed laten prikken en kijken of je vitamine te kort hebt die je kunt aanvullen. Verder kun je helaas weinig doen. Zelf heb ik het bij mijn eerste zwangerschap alleen gehad na mijn bevalling. Helaas wel heel erg extreem.. Nu geen haaruitval maar bang dat het weer begint na de bevalling van mijn tweede kind.

3 jaar geleden

Reactie op Fariël

Hi mama-li, Ook ik heb er behoorlijk last van. Echt van die plukken haar ...
Jaa precies dat heb ik ook! Begrijp idd wel dat het erbij hoort maar ik schrok er wel van en dacht misschien dat er tips & tricks zijn om het een beetje te onderdrukken hihi

3 jaar geleden

Reactie op SammyJ

Bloed laten prikken en kijken of je vitamine te kort hebt die je kunt aanvu ...
Ja begin van de week heb ik bloed laten prikken dus ben benieuwd wat daar de uitslag van gaat zijn. Ja hoorde dus wel eens dat het NA de bevalling kan gebeuren. Succes ook voor jou hopelijk krijg je het niet heel extreem weer

3 jaar geleden

Het stoppen van haaruitval kan je alleen tegengaan van binnenuit dus met vitaminen. Ik heb een tijd geleden ook erg haaruitval gehad en een shampoo bar van Lush gekocht wat de haaraanmaak erg stimuleert. Ik merkte erg verschil, had na een tijdje weer een volle bos haar.

3 jaar geleden

Reactie op Mar10eL

Het stoppen van haaruitval kan je alleen tegengaan van binnenuit dus met vi ...
Mag ik weten welke shampoo? Sta op het punt een havermoutzeep van Lush te bestellen omdat ik een droge/jeukende huid heb. Dankjewel! <3

3 jaar geleden

Reactie op Mar10eL

Het stoppen van haaruitval kan je alleen tegengaan van binnenuit dus met vi ...
Welke bar van lush dan? 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Meemo

Mag ik weten welke shampoo? Sta op het punt een havermoutzeep van Lush te b ...
De New. Ik vind hem ook nog heel lekker ruiken.

3 jaar geleden

Ik lees ook mee!

3 jaar geleden

Nog geen haar uitval. Wel jeukende hoofdhuid. Lees mee:)

3 jaar geleden

Ohh hier ook! Wordt er gek van..en kom in heel het huis mijn haren tegen! Met mijn 1e zwangerschap had ik bijna geen haar uitval, toen begon dat pas na de bevalling.

3 jaar geleden

Ik gebruik nu bijna 2 maanden deze knoflook shampoo mijn hoofdhuid jeukt niet meer en mijn haaruitval is verminderd het is ook nog biologisch en ruikt ook eens lekker fles gaat lang mee voor mij geen andere shampoo meer xxx 😘😘

3 jaar geleden

Ja, het is vervelend en waarschijnlijk hormonaal. Kijk uit met vitamines want meeste producten tegen haaruitval mogen niet tijdens zwangerschap en/of borstvoeding. Zelf verloor ik veel haar (handen vol, heb gejankt) na de bevalling van mijn eerste. Ook bloed onderzocht en gewoon meegekregen dat het erbij hoort.. Wel fijn product van Vichy gebruikt (decors) wat je in ampullen dagelijks op je hoofdhuid moet incasseren. Het hielp wel dus nu allemaal plukken haren die overal naar toewijzen wegens lengteverschil en zometeen waarschijnlijk de hele circus opnieuw (ben bijna 14 weken). Succes 😉

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Wel ander soort type haar. Maar bij het douchen flinke plukken en met borstelen hetzelfde. Ook last van schilfers... mijn hele lichaam is redelijk vettig (bultjes) en mijn hoofd lijkt helemaal uitgedroogd, met schilfers eraan toe... echt deze zwangerschap is zo anders dan mijn vorige drie 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Mar10eL

De New. Ik vind hem ook nog heel lekker ruiken.
Thnx! Ben benieuwd 😊💕