40 Reacties

3 jaar geleden

Kan me daar niet meer voor aanmelden, ben boven de 11 weken sorry🙈

3 jaar geleden

Ik ben al vanaf week 6 bezig. Nog 2 weken te gaan en dan heb ik 10 weken lang urine gedoneerd. Hoop dat ik er iemand mee kan helpen

3 jaar geleden

Ik doneer ook al vanaf week 6. Nog 3 weken te gaan. Ik heb er zelf ook baat bij gehad, dus dan doe ik het graag terug!

3 jaar geleden

Hier helaas ook al over de 11 wk nu kwam er pas achter met 9.5 wk vorige zwangerschap wel aan meegedaan. Moet zeggen toen werd het veel beter gepromoot door de verloskundige als nu helaas.

3 jaar geleden

Er kan tot 16 weken gedoneerd worden. Wellicht toch aanmelden, misschien dat ze nu ivm tekort wel zwangeren die 13 weken zijn 'aannemen'...

3 jaar geleden

Reactie op patje81

Ik ben al vanaf week 6 bezig. Nog 2 weken te gaan en dan heb ik 10 weken la ...
Ik ook!

3 jaar geleden

Ik zou het graag doen. Ik mag niet doneren omdat ik een bloedtransfusie heb gehad

3 jaar geleden

Ik wilde ook graag meedoen maar heb diabetes helaas

3 jaar geleden

Ik doe al mee vanaf mijn 10e week mag tot de 16e week doorgaan.

3 jaar geleden

Reactie op YvetteZ

Hier helaas ook al over de 11 wk nu kwam er pas achter met 9.5 wk vorige zw ...
Kan nog steeds hoor! Ik wilde eerst goede echo afwachten met 11 weken en daarna meteen begonnen.. zijn ze heel blij mee...

3 jaar geleden

Geprobeert maar mocht niet meer meedoen omdat ik in de elfde week zat. Had begrepen dat het aanmelden kon tot in de elfde week en had al een afspraak staan voor het afleveren van materialen maar de ochtend zelf kreeg ik te horen dat ik helaas net een paar dagen telaat was ingepland om te beginnen en ging het allemaal niet door. Erg jammer want ik had graag meegedaan.

3 jaar geleden

Ik doe al mee vanaf 7 weken! Nog 2 weekjes te gaan

3 jaar geleden

Ik had laatst ook al een topic hierover gestart om te kijken of er veel mama's mee doen, maar kreeg geen reacties. Ik ben zwanger voor de 2e keer en doe weer mee! Meteen na de 1e goede echo op 7 weken aangemeld. Zelf ben ik ook met behulp van hormoontabletten zwanger geworden dus weet dat het niet vanzelfspreken is. Het is maar zo'n kleine moeite maar je helpt er zoveel toekomstige mama's mee!

3 jaar geleden

Ook gelijk aangemeld en al ruim 6 weken bezig, nog 1,5 week tot 16 weken en dan zit het erop! Ik snapte ook van de consulente dat er veel te weinig vrouwen meedoen, snap niet waarom. Het is wel even moeite (alleen 's nachts doe ik het echt niet), maar dat is toch prima te overzien met het idee dat je iemand kan helpen?

3 jaar geleden

doe ook mee. alleen maar omdat het mij dus ook geholpen heeft om zwanger te worden.

3 jaar geleden

Ik doe ook mee vanaf 6 weken, nu nog 1 weekje en dan zit het er weer op

3 jaar geleden

Ik heb 1 week mee gedaan, toen kreeg ik heel erg t gevoel dat m’n zwangerschap weer zou eindigen in een miskraam. Het toen stop gezet omdat het niet meer goed voelde. Achteraf stom natuurlijk;) maar bij een tweede wil ik zeker weer mee doen

3 jaar geleden

Ik heb me bij beide zwangerschappen gelijk na de positieve test aangemeld, maar ik heb van de consulente niets gehoord over tekorten. Bij de eerste zwangerschap zij ze juist dat ze te veel hadden. Maar dat zal vast flink variëren.

3 jaar geleden

Ik doe mee, maar ze komen het vaker niet dan wel halen. Deze ervaring hoor ik van meer vrouwen. Krijg zelf het idee dat ze het allemaal niet zo belangrijk vinden en zal dus een eventuele volgende keer ook niet meer meedoen.

3 jaar geleden

Doe al mee vanaf de dag dat ik mee mocht doen. En schiet nu lekker op dat ik mag stoppen. Ik doe het als bedankje voor de moeders die net als mij hulp nodig hebben.