15 Reacties

één jaar geleden

Pft ik lees met je mee 🙈

één jaar geleden

Misschien langzaam afbouwen? Ik weet uit ervaring bij ons zoontje dat als we lang wachten om er naartoe te gaan hij nog erger overstuur raakt. Wat wij deden als we een “terugval” hadden, dan bouwde we het langzaam af. Bijvoorbeeld dus geen flesje, maar ik bleef dan bij hem om hem gerust te stellen en ging dan even naast hem liggen. Elke keer ging ik dan steeds korter bij hem liggen en uiteindelijk ga ik in de deuropening staan en aangeven dat ik er ben maar hij echt moet slapen en liggen. En nu slaapt ie sinds vannacht weer aan een stuk door 💪🏼

één jaar geleden

Mijn dochter wil al 2 jaar elke nacht fles. Geen tips helaas

één jaar geleden

Reactie op Carly90

Misschien langzaam afbouwen? Ik weet uit ervaring bij ons zoontje dat als w ...
Aah dat is fijn! Thanks voor de tip, ga ik ook maar eens proberen

één jaar geleden

Afbouwen iedere 3 dagen 30ml minder geven tot het bijna niets meer is en ons is ook verteld dat je de melk kan vervangen met water dat zou ook helpen maar dit hebben wij zelf nooit geprobeerd 👍

één jaar geleden

Kun je niet een anti lek beker met water in zijn bed zetten? Kan hij zelf drinken zodra hij wil.

één jaar geleden

Ohja hier ook een meisje die ziek geweest is en dan een beetje verwend. Ze was zo zielig dat we haar lekker bij ons in bed hebben genomen. Daarna was haar kleine broertje ziek dus ik had de energie niet om haar in haar eigen bed te leggen. Maar nu 3 dagen geleden weer begonnen, die eerste 2 nachten waren vre-se-lijk. Ze was denk ik wel ieder uur wakker. Ik ga dan gewoon naast haar bed zitten tot ze weer slaapt, en ja ze heeft wel ruim een uur gehuild. Maar ik pak haar dan niet op, maar leg mijn hand bij haar en zing zachtjes liedjes ofzo. Uiteindelijk valt ze dan in slaap. Nou als ik daar zit denk ik dit werkt niet. Maaarrr vannacht gewoon doorgeslapen vanaf 22u 😍 savonds nog wel 4x wakker geweest maar toen ik naar bed ging is ze blijven slapen. Nou daar deed ik het voor! Mijn tip is dus doorzetten hij gaat het écht uiteindelijk snappen. (Ohja en mijn dochter krijgt een anti-lek-beker mee naar bed met water, misschien vindt je zoon zoiets ook fijn)

één jaar geleden

Reactie op Linndaa

Ohja hier ook een meisje die ziek geweest is en dan een beetje verwend. Ze ...
Fijn te horen dat het bij jullie beter gaat, heel veel succes hoop dat het zo blijft! Thanks voor je tip

één jaar geleden

Kun je niet een anti lek beker met water in zijn bed zetten? Kan hij zelf d ...
Ga ik proberen dankje!

één jaar geleden

Reactie op Firstname-lastname

Afbouwen iedere 3 dagen 30ml minder geven tot het bijna niets meer is en on ...
Goeie inderdaad!

één jaar geleden

Reactie op Firstname-lastname

Afbouwen iedere 3 dagen 30ml minder geven tot het bijna niets meer is en on ...
Of idd verdunnen. Bij ons werkt het onder de deken terug leggen heel goed. Of in mijn geval even met haar in de stoel zitten/wiegen en dan krijgt ze extra kusjes, vraag ik haar zal mama jou in je bedje leggen en is het antwoord meestal ja.

één jaar geleden

Op de vraag of er nog mama's zijn die er 's nachts uit moeten. Mijn dochtertje heeft nog nooit doorgeslapen. Ondanks samen slapen word ze 5-15 keer wakker op een nacht. Ze slaapt zelden langer dan 2 uur en vaak korter. Ze is nog nooit minder dan 3 keer per nacht wakker geworden en die nachten zijn op 1 hand te tellen. 🙈🙈

één jaar geleden

Reactie op Liesvr

Op de vraag of er nog mama's zijn die er 's nachts uit moeten. Mijn dochter ...
Ohjeeej wat erg voor je! Hoe overleef je de dagen dan als ik vragen mag😫😫😫

één jaar geleden

Vanaf de geboorte minimaal 2 x per nacht wakker helaas geen tips maar lees de adviezen mee !

één jaar geleden

Reactie op Mi Vida💙

Ga ik proberen dankje!
Bij ons staat er al meer dan een jaar een beker in bed. Gevuld met water dat dan weer wel. Zijn wij ook mee begonnen nadat we stopten met de nacht fles. En dit hielp gelijk. Want wij hadden ook huil en krijs buien.