9 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar, ik vraag me ook soms af 'wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?' Als ze valt dan wil ze liever papa. Bij mijn ouders heeft ze zelfs het liefste mijn moeder, ipv mij.. Dit doet ze al vanaf dat ze een maand of 8 is. Ik hoop maar dat het vanzelf beter wordt.

2 jaar geleden

Hier ook..

2 jaar geleden

Herkenbaar... als papa in de buurt is dan is papa toch degene die hem moet troosten. Als ik alleen met hem ben roept hij de hele tijd, mama! Wisten we maar wat de reden is.

2 jaar geleden

Hier wisselt het. De ene keer is papa helemaal favo en dan ben ik het weer. Is gewoon typisch de leeftijd. Zou me er echt geen zorgen om maken.

2 jaar geleden

Ik zit er eigenlijk mee waarom hij hele tijd opgepakt moet worden je mag niet ff wat doen hij blijft maar zeuren tot hij hem oppakt

2 jaar geleden

Tsja dat is de leeftijd.... voel me hier soms ook net een kangoeroe

2 jaar geleden

Bij ons heeft ze geen voorkeur maar als mama is weg geweest wil ze mama is papa weggeweest wil ze papa. Dus degene die ze het langste niet heft gezien. Ik mag haar met momenten ook niet neerzetten. Sons doe ik dat gewoon of leid ik haar af met wat speelgoed of een liedje. Dan is het even heel hard huilen en dikke pruillip

2 jaar geleden

Hier is het andersom. Zodra ik in beeld ben moet hij bij me. Als ik iets doe waardoor het valt, moet ik hem troosten, doet mijn man het, komt hij ook naar mij. Mijn man vindt het heel vervelend. Ik ook voor hem, want hij heeft hierdoor het gevoel dat ons zoontje niets met hem heeft, wat echt niet zo is.

2 jaar geleden

Is frustrerend. Mijn zoontje na oppas dag duwt mij ook weg. Als hij wil laten zien dat hij boos is op omdat ik de hele dag afwezig was?