13 Reacties

2 jaar geleden

Ja, je kunt meerdere opvanglocaties hebben, ook voor de belasting. Ze hebben allemaal hun eigen 'belastingnummer'. Dat zou dus geen probleem hoeven zijn. Alleen wat je zelf ook al zegt: ze zitten allemaal ramvol 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Itsme2902

Ja, je kunt meerdere opvanglocaties hebben, ook voor de belasting. Ze hebbe ...
Bedankt voor je antwoord! Ben benieuwd of het ergens lukt 🤞🏼

2 jaar geleden

Het moeten wel twee KDV's zijn van dezelfde organisatie anders krijg je het niet vergoed.

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Het moeten wel twee KDV's zijn van dezelfde organisatie anders krijg je het ...
Volgens mij klopt dat niet. Je mag volgens mij belastingtechnisch zelf weten welke 2. En maakt het niet uit of ze in dezelfde organisatie zitten..

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Volgens mij klopt dat niet. Je mag volgens mij belastingtechnisch zelf wete ...
Ik heb zelf bij de belasting de 2e opgegeven en dan stond erbij dat je het alleen vergoed kreeg als het van dezelfde organisatie was.

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Ik heb zelf bij de belasting de 2e opgegeven en dan stond erbij dat je het ...
Wat bijzonder. Peuterspeelzaal en gastouder krijgen wij ook gewoon beide vergoed. Zijn ook niet van dezelfde organisatie l🤔

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat bijzonder. Peuterspeelzaal en gastouder krijgen wij ook gewoon beide ve ...
Misschien heb ik het dan verkeerd gezien. Kan hoor

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat bijzonder. Peuterspeelzaal en gastouder krijgen wij ook gewoon beide ve ...
Even voor mijn duidelijkheid; is de peuterspeelzaal hetzelfde als het kdv?

2 jaar geleden

Hier ook drama. Tweede kindje op komst in januari en er is op de kdv waar ons eerste kindje op zit pas plaats in februari 2024. Wij moeten ook maar eens uit zoeken hoe en wat..

2 jaar geleden

Psz is een voorbereiding op de basisschool. Een kdv is dat niet. Daar is het meer daginvulling. Maar dit kan per groep anders zijn. Op mijn kdv groep proberen wij de kinderen wel voor te bereiden op de basisschool. Kdv is vaak hele dagen psz 3 uurtjes.

2 jaar geleden

Nee psz is idd voorbereiding op de basisschool. Gaan ze vaak 2 halve dagen naartoe. Vaak wordt dat in combinatie met kdv of gastouder gedaan of wanneer ze nooit naar een kdv of gastouder gingen. Maar qua opvang wordt dat als hetzelfde gezien.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Nee psz is idd voorbereiding op de basisschool. Gaan ze vaak 2 halve dagen ...
Ja, precies, daarom vroeg ik het. Want als dat anders wordt gezien dan snap ik dat je 2 verschillende organisaties kunt opgeven bij de belastingdienst.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Psz is een voorbereiding op de basisschool. Een kdv is dat niet. Daar is he ...
Op onze locatie is geen psz. Volgens mij bereiden ze de kindjes bij ons voor op school, zit in hetzelfde gebouw. Misschien dat dat wel een verschil is voor de belasting 🤷🏻‍♀️