87 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan 😊

4 jaar geleden

Ik ga iets soortgelijks doen zoals dit met onze hond voor de grote bekendmaking aan iedereen. Voor opa's en oma's heb ik 2 rompertjes apart ingepakt. De eerste staat op see you in november en op de tweede me too.

4 jaar geleden

Zo hebben wij het gedaan!

4 jaar geleden

M’n moeder heeft een tijd geleden met tarot kaarten (we waren wat aan het grappen we geloven dr niet in) de kaart ooievaar getrokken... nu bleek ik zwanger. Dus ik ben met de echo en de ooievaar kaart in een doosje naar zowel m’n moeder als grootouders gegaan. Haar gezicht was prachtig toen ze de kaart zag, kon niet stoppen met lachen 😂

4 jaar geleden

Mijn superheldje

4 jaar geleden

Foto van onze hond met daarbij De tekst op een bord: nieuwe baan vanaf medio november 2020: babybewaker.

4 jaar geleden

Ik maak het zaterdag bekend met deze foto op de verjaardag van mijn oudste dochter

4 jaar geleden

Bij mij was het simpel. Mijn moeder had bij de 1e x zwanger bij haar moeder een slagroomshnit meegenomen. Waarop gereageerd werd met: ben ik iets vergeten? Wie is er jarig? Of een trouwdag? Waarop mijn moeder bekendmaakte dat ze zwanger was. Bij haar 2e zwangerschap: exact hetzelfde, waardoor ze gigantisch in de lach zijn geschoten. Mijn 1e zwangerschap, met een slagroomshnit aangekomen. Waarop mijn ouders zeiden: ohw lekker, maar je houdt toch niet van slagroomshnit? Waarop bij mijn moeder inene het kwartje viel 😁 Dus, nu mijn 2e zwangerschap (écht geheel onverwacht) kwam ik aan met die schnitt, brak ze meteen in tranen uit! (Mijn pa zei doodleuk: ohw, lekker. 🤣)

4 jaar geleden

En @ denise: misschien het letterbord niet gebruiken? New kid on the block zegt natuurlijk wel al veel ☺

4 jaar geleden

Wij hebben het op deze manier bekend gemaakt 😊

4 jaar geleden

Je kan in Spark Post een filmposter selecteren en die aanpassen naar jouw wensen met jouw foto. Gewoon met 'New kid on the Block' als titel. K heb die app ook gebruikt en kreeg mega toffe reacties!

4 jaar geleden

Zo hebben wij t gedaan

4 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan

4 jaar geleden

Onze baby krijgt 3 opa's en 3 oma's dus voor alle bloedverwanten het voorste slabbertje (alleen dan 2x oma) en de partners de achterste

4 jaar geleden

Onze bekendmaking viel samen met mn vriend zn verjaardag. Ik had, naast zn echte cadeau, ook nog een babyshirtje gekocht met daarop de tekst: I love my daddy. I.v.m. de maatregelen kwam zijn familie verspreid over t weekend langs en met mijn familie geskyped. Elke keer als ze vroegen wat hij van mij had gekregen lieten we eerst zn echte cadeau zien en daarna pakten we het shirtje er bij. We hebben dit 5x kunnen doen en de reacties waren elke keer fantastisch! 😁

4 jaar geleden

& dan de tekst: Grote avonturen, beginnen klein 💛

4 jaar geleden

De toekomstige opa en oma hebben een boerderij. We hebben houten kinderklompjes gekocht waarop ik op de één ‘opa’s boerderij hulpje’ en de ander ‘oma’s boerderij hulpje’ schilder en om allebei een blauw en roze lint maak. Daarin doe ik wat stro en een klein zakje met bonbons met fotoprint van onze eerste echo ☺️ Ik ben nu ruim 11 weken en er is nog niks aan mij te zien/merken (voel me best wel oke!) dus we willen het zo lang mogelijk nog even voor ons tweetjes houden 🥰

4 jaar geleden

De toekomstige opa en oma hebben een boerderij. We hebben houten kinderklom ...
Ik snap dat wel. Wij hebben het afgelopen weekend bekend gemaakt bij alle opa's en oma's en het is opzich fijn dat ze het nu weten, maar ergens vind ik het ook wel jammer. Het was toch ons geheimpje🤭

4 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan

4 jaar geleden

Wij hebben tijdens het videobellen deze foto gestuurd naar de partner van mijn vriend zijn broer/papa en oma zodat we de reactie op de foto konden zien. Voor mijn broer die dichterbij woont gaan we donderdag met briefjes het gaan vertellen aan zijn raam. Hij is dan jarig dus willen we briefjes maken mer gelukkige verjaardag grote broer/schoonbroer/ tofste nonkel / liefste peter? Want wij willen graag mijn broer als peter voor deze kleine spruit 😊