87 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze foto gemaakt.

4 jaar geleden

Wij hebben een foto boek gemaakt, want ik maak overal fotoboeken van! Nu hebben we een boek gemaakt van het huis wat we aan het bouwen zijn en dan van de sloop van het huis wat erop stond en dan als één na laatste pagina deze foto erin gedaan ! De familie was geshockeerd, zulke mooie reacties , omdat ze het niet verwachten en al helemaal niet als ze rustig zo boek aan het kijken zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Mievie

En @ denise: misschien het letterbord niet gebruiken? New kid on the block ...
Dat is wel weer zo. We hebben uiteindelijk toch gekozen voor het letterbord. Zal zo de foto in de reacties droppen! Wel super origineel trouwens met die slagroomshnit hahaha

4 jaar geleden

Uiteindelijk is dit het eindresultaat geworden. Super leuk om te lezen hoe iedereen weer andere dingen bedenkt!

4 jaar geleden

Wij hebben 1 shirtje gekocht met grote ik word stoere neef. En 5 kistjes met je word oma,opa, opa, tante en oom2x en tante.. straks zeggen.. ben zenuwachtig😱🙄😬

4 jaar geleden

Wij met deze foto

4 jaar geleden

Reactie op Nikitamagriet

Wij met deze foto
En deze foto 🥰

4 jaar geleden

Zo hebben wij het bekend gemaakt

4 jaar geleden

zonder de bloem 😏

4 jaar geleden

Reactie op Nikitamagriet

En deze foto 🥰
wat een mooie dochter hebben jullie🥰

4 jaar geleden

Wij hebben kraskaartjes naar de familie gestuurd, namens mijn dochtertje, waaronder stond: er komt een broertje of zusje bij! Hele leuke reacties op gehad!

4 jaar geleden

Deze 3 foto's vandaag op fb en insta geplaatst. 🥳❤❤ Bijna 14wk..nipt was goed dus hele family happy😂

4 jaar geleden

Foto 2 DE KIDS😍❤

4 jaar geleden

Foto 3, katjes ook niet vergeten natuurlijk😂

4 jaar geleden

Wij moeten het nog doen 🤗11+2

4 jaar geleden

Wij willen het met Moederdag gaan vertellen - we geven als kinderen altijd een kleinigheidje - op deze manier. Opa en oma hebben een boerderij (die wij overnemen) dus ik heb kleine kinderklompjes beplakt met letters en erin een zakje met bonbons met - als je goed kijkt - daarop de echo afgedrukt en roze en blauw lintje. Wordt het eerste kleinkindje dus heeeel benieuwd of het kwartje snel valt want denk dat ze stijl achterover vallen en het niet verwachten (gezien mijn gezondheid van de afgelopen jaren) maar het onwijs leuk gaan vinden! ☺️ Zondag ben ik 13+2 en nu het voor ons zichtbaarder wordt, willen we het graag gaan delen maar hebben zo lang mogelijk gewacht omdat het voor ons echt zo bijzonder is dat er eindelijk een kindje onderweg is, lekker zelf genieten! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Denise Nadine

Uiteindelijk is dit het eindresultaat geworden. Super leuk om te lezen hoe ...
Heel leuk gedaan, de hond staat er super op! Mooie trekker! Haha hier ook MF! 💪🏼

4 jaar geleden

Wij gaan het zo bekendmaken 😍 we zijn afgelopen donderdag getrouwd en gaan dit binnenkort (na combinatietest) bekendmaken

4 jaar geleden

Wij gaan voor Moederdag aan de moeders een lijstje geven met de echo daarin. Lekker cliché;) Later komen mijn broers en die gaan we het bekend maken door een van hen een zelfgemaakte cake te laten aansnijden met een roze en blauwe laag van binnen!

4 jaar geleden

Wij gaan het bekend maken met deze foto 😊