8 Reacties

2 jaar geleden

Zelfde hier soms heb ik zoveel stress dat ik onbewust roep tegen hem馃槚馃槚 voel me dan zo rot.. daarna ga ik naar hem en knuffel ik hem en geef m kusjes en zeg dan dat ik het niet zo bedoelde en enorm van hem hou maar oh wat kan dat schuld gevoel je van binnen opvreten馃様

2 jaar geleden

Reactie op meliah

Zelfde hier soms heb ik zoveel stress dat ik onbewust roep tegen hem馃槚馃槚 vo ...
Ja iemand zei nog laatst van als je niet boos word dan begrijpen ze niet maar ik kan dat niet en ik denk ookal ga je gillen dat helpt niet

2 jaar geleden

Reactie op meliah

Zelfde hier soms heb ik zoveel stress dat ik onbewust roep tegen hem馃槚馃槚 vo ...
Exact hetzelfde hier :( zeker in de week dat mijn vriend lates heeft en ik er dan alleen voor sta. En hij weent veel dus dan stijgt mijn stress niveau den top. Ma kzie het ventje zo graag en mega schuldgevoel nadak op hem heb geroepen.

2 jaar geleden

Herken het wel vooral hier last van voor de dagen dat ik mijn periode krijg. En is wel eens voorgekomen dat ik wat harder heb gepraat, mijn dochter schrok daar best wel van, sinds die tijd ben ik er bewust van dat ik dat niet moet doen. Gelukkig zijn die momentjes er niet vaak en als ze er wel zijn loop ik voor mezelf even de kamer uit of waar ik op dat moment ben. En dat werkt hier heel goed gelukkig.

2 jaar geleden

Probeer je kindje te begrijpen. Mijn dochter trekt uiteraard ook alles overhoop, maar zij is gewoon zo veel nieuwe dingen aan het leren. Het hoort bij de leeftijd. Nog even en dan zal ze geen dingen meer uit de kast trekken. Dit gaat allemaal z贸 snel voorbij! Zo denk ik er dan over :) Ik geniet van de chaos die het leven soms is. Zij is mijn dochter, wow! Wat een rijkdom. Dit is hoe ons leven nu is 馃挅. Misschien helpt het je om het allemaal wat meer te omarmen.

2 jaar geleden

Probeer je kindje te begrijpen. Mijn dochter trekt uiteraard ook alles over ...
Dat gaat hier precies zo. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik niet menstrueer en dus niet weet of ik onder invloed van hormonen nog zo fungeer.

2 jaar geleden

Probeer je kindje te begrijpen. Mijn dochter trekt uiteraard ook alles over ...
Dit! En als je je er echt vreselijk aan stoort kinderslotjes halen voor de kasten. Als dat je meer rust heeft gewoon doen. Ik zorg dat alles wat breekbaar of kostbaar is buiten handbereik staat. En als ze dan een keer een kastje leeg trekt tsja.... ik ruim het wel weer op als ze slaapt. Ik heb het afgelopen jaar echt geleerd me minder druk te maken om dingen.

2 jaar geleden

Ik kom soms wel eens de kamer binnen terwijl het complete chaos is. En denk dan komt dit ooit nog goed.. maar als ze dan naar bed is, ruimen wij het op en is het weer prima. Mijn tip zou zijn laat overdag de boel de boel en zorg dat je na de kleine haar/zijn bedtijd het weer opruimt zodat het jou een goed gevoel geeft.