119 Reacties
2 jaar geleden
Onze Otis is 13 maanden en 9 kilo, maat 74 is te klein dus ik vermoed zo rond de 80 cm. Gaat bijna lopen....;) Otis is ook aan de kleine kant volgens mij.... ik weet inmiddels door zijn zus en broer dat dit niks zegt.... zijn zus is inmiddels de grootste in de klas en was altijd bij t consultbureau te klein... (2200 gr bij geboorte) nu is ze 11 jaar en draagt ze maat 170 ( 15 jarige) het komt goed!
2 jaar geleden
Dex is 14 maanden
80cm en 9.5 kilo
Lang en slank drama met broekjes op moment😅
2 jaar geleden
Mijn meisje is met 14 maanden 75 cm en 10.5 kilo 😊 ze volgt precies haar lijntje.
Hier krijgt ze nog steeds een fles van 150+5 in de ochtend. Middag 2 boterhamen, tussendoor 2 hele stukken fruit (vaak banaan)
Avond eten 250 gram (give or take). Verder als tussendoortje maïs vingers of Maria koekjes en voor het slapen nog een 150+5 fles 😅
Ze is de gehele dag super actief en slaapt ook nog maar hooguit 1 tot 1.5 uurtjes tussendoor.
2 jaar geleden
Reactie op Trace
Broekjes van z8 zijn heel fijn!
Klopt heeft hij ook maar zelfs die zitten nog veelste ruim
2 jaar geleden
Klopt heeft hij ook maar zelfs die zitten nog veelste ruim
Hier heeft mevrouw flink lange benen, maar de broekjes sluiten beter vanwege wasbare luiers. 👍
2 jaar geleden
Ze is juist groot. Mijn zoontje is 15 maanden. Bijna 11 kilo en 77 cm. Dus geen zorgen. En ze eet ook prima vind ik.
Geen zorgen dus. En lekker genieten van je kleine die al veel te snel groot wordt.
2 jaar geleden
14 maand, 12kg, 80 cm 😂 een reus vergeleken de cijfers hier, in de grafiekjes keurig z'n eigen lijntje, net iets boven het gemiddelde.
2 jaar geleden
Reactie op Wensvoornummertwee
14 maand, 12kg, 80 cm 😂 een reus vergeleken de cijfers hier, in de grafiek ...
Onze dochter is 86cm dus no worries ;-)
2 jaar geleden
Reactie op -Claire1234
Onze dochter is 86cm dus no worries ;-)
Haha hier ook eenzoon van 87 cm en 13.5 kilo😅