119 Reacties

2 jaar geleden

Onze Otis is 13 maanden en 9 kilo, maat 74 is te klein dus ik vermoed zo rond de 80 cm. Gaat bijna lopen....;) Otis is ook aan de kleine kant volgens mij.... ik weet inmiddels door zijn zus en broer dat dit niks zegt.... zijn zus is inmiddels de grootste in de klas en was altijd bij t consultbureau te klein... (2200 gr bij geboorte) nu is ze 11 jaar en draagt ze maat 170 ( 15 jarige) het komt goed!

2 jaar geleden

Sophia woog met 8 maanden 10 kilo en ik ben laatst met haar op de weegschaal gaan staan, en kwam nog steeds op 10 kilo. Ze haalt het een andere keer wel weer in.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is bijna 14 maanden en nu 9,4 kilo en 76,8 cm. Vreet als een slootgraver maar is gewoon klein.

2 jaar geleden

Sophie is nu 13 maanden. 10.9 kilo en 83.4 cm. Maar nou is mijn man langer dan 2 meter.. Dus ons meisje word erg lang

2 jaar geleden

Dex is 14 maanden 80cm en 9.5 kilo Lang en slank drama met broekjes op moment😅

2 jaar geleden

Mijn meisje is met 14 maanden 75 cm en 10.5 kilo 😊 ze volgt precies haar lijntje. Hier krijgt ze nog steeds een fles van 150+5 in de ochtend. Middag 2 boterhamen, tussendoor 2 hele stukken fruit (vaak banaan) Avond eten 250 gram (give or take). Verder als tussendoortje maïs vingers of Maria koekjes en voor het slapen nog een 150+5 fles 😅 Ze is de gehele dag super actief en slaapt ook nog maar hooguit 1 tot 1.5 uurtjes tussendoor.

2 jaar geleden

Dex is 14 maanden 80cm en 9.5 kilo Lang en slank drama met broekjes op mome ...
Broekjes van z8 zijn heel fijn!

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Broekjes van z8 zijn heel fijn!
Klopt heeft hij ook maar zelfs die zitten nog veelste ruim

2 jaar geleden

Klopt heeft hij ook maar zelfs die zitten nog veelste ruim
Hier heeft mevrouw flink lange benen, maar de broekjes sluiten beter vanwege wasbare luiers. 👍

2 jaar geleden

James is nu 14 maanden en weegt 9.5 kilo en is 75cm.

2 jaar geleden

Klopt heeft hij ook maar zelfs die zitten nog veelste ruim
Ja dan weet ik t even niet....

2 jaar geleden

Phebe is morgen 14 maanden en woog vandaag bij het cb 9,2 kg bij 76cm.

2 jaar geleden

Iris is 14 maand, 78cm, 11kg en zit tussen maat 86 en 92 in (broekjes net 86). Zou je niet zeggen qua lengte... Kleren zijn allemaal in lengte van armen en benen te lang, alleen om haar schouders en buik heeft ze de grote maat echt wel nodig🙈

2 jaar geleden

14 maanden 10 kg en 78cm en meeste kleding nu maat 86.

2 jaar geleden

Ze is juist groot. Mijn zoontje is 15 maanden. Bijna 11 kilo en 77 cm. Dus geen zorgen. En ze eet ook prima vind ik. Geen zorgen dus. En lekker genieten van je kleine die al veel te snel groot wordt.

2 jaar geleden

14 maand, 12kg, 80 cm 😂 een reus vergeleken de cijfers hier, in de grafiekjes keurig z'n eigen lijntje, net iets boven het gemiddelde.

2 jaar geleden

Reactie op Wensvoornummertwee

14 maand, 12kg, 80 cm 😂 een reus vergeleken de cijfers hier, in de grafiek ...
Onze dochter is 86cm dus no worries ;-)

2 jaar geleden

Reactie op -Claire1234

Onze dochter is 86cm dus no worries ;-)
Haha hier ook eenzoon van 87 cm en 13.5 kilo😅

2 jaar geleden

Vanmiddag CB geweest mijn meisje is nu 11 kilo en 76 cm

2 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 14 maanden 9.7 kilo en 75 cm