119 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag met 15 maanden geweest en Sem is 81 cm en 10,6 kilo. Nu pas weer als hij 2 wordt😅

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Vandaag met 15 maanden geweest en Sem is 81 cm en 10,6 kilo. Nu pas weer al ...
Whoop whoop! Gek dat dat zolang dan weer duurt he... Hoe is het verder met jullie? Ik mag morgen

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Whoop whoop! Gek dat dat zolang dan weer duurt he... Hoe is het verder met ...
Ja echt hè! Oktober is toch nog ver weg😅 spannend morgen! Ben benieuwd hoe hard Hanna gegroeid is☺️ hier gaat het allemaal aardig hoor. Wat gerommel met slaapjes en dat is niet het beste voor mijn energie 😉 maar verder prima gelukkig. Bij jullie ook?

3 jaar geleden

Ja echt hè! Oktober is toch nog ver weg😅 spannend morgen! Ben benieuwd hoe ...
Net van het CB bijna 15 maanden 9,19 kilo en 75,7 cm. Wij mogen in april terug voor de spraak omdat ze nog geen woordjes zegt 🙂 komt niet als verassing hoor 😉 En we gaan kijken of we nog logepedie moeten inzetten voor haar drinken uit een beker ze laat het heel erg uit haar mond lopen. Verder gaat het goed hoor ze is een vrolijke dreumes die goed zelf kan spelen en vaak tevreden is. Ze vonden haar wel temperamentvol 🤭 Met mij gaat het ook goed alle hulp is afgesloten en ik ben sinds maandag ook weer officieel beter gemeld op het werk, ik was al fulltime weer aan het werk 🧡💚

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Net van het CB bijna 15 maanden 9,19 kilo en 75,7 cm. Wij mogen in april te ...
Oh super zeg! Sem zegt ook niet bepaald veel nog hoor. Maar een extra controle is altijd prettig toch? Echt goed te horen dat het zo goed gaat met jullie☺️☺️

3 jaar geleden

Oh super zeg! Sem zegt ook niet bepaald veel nog hoor. Maar een extra contr ...
Ik vind het ook geen straf, maar we als ik eerlijk ben een beetje een domper omdat we net van 'alle hulp af waren' maar beter zo dan dat ze straks achter loopt en het 'moeilijker' aan te leren is.

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik vind het ook geen straf, maar we als ik eerlijk ben een beetje een dompe ...
Ja snap ik. Maar hier hebben ze dat niet benoemd. Ze vroegen ook niet of hij drinkt uit een beker of zo. Misschien zijn ze bij jullie bureau gewoon extra voorzichtig. Kan ze wel met klanken dingen duidelijk maken of met wijzen? Sem drinkt alleen uit een rietjesbeker en die laat na een paar slokken alles lopen en spuugt alles vrolijk in t rond. Gewoon omdat hij het leuk vind 😅 drinkt Hanna uit een gewone beker al of zo’n 360 graden beker?

3 jaar geleden

Ja snap ik. Maar hier hebben ze dat niet benoemd. Ze vroegen ook niet of hi ...
360 beker een rietjes beker snapt ze niet, wijzen doet ze ook niet echt maar vanochtend zat ze wel de giraffen op de hydrofiele doek aan te wijzen en 'dies' te zeggen dus misschien heeft ze gewoon langer tijd nodig 🤷‍♀️pre logepedist heeft voorgesteld toch een afspraak te maken, die had ik even geappt🙂 Ze hoeft niks te zeggen ik begrijp haar zo ook wel 🤭 herken de ' huiltjes' wel hier of vaak is het een optel som, ze heeft slecht gegeten dus het zal wel dit of dat zijn...

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

360 beker een rietjes beker snapt ze niet, wijzen doet ze ook niet echt maa ...
Mauro snapt een 360 beker of gewone beker ook niet hij stopt zijn hele mond erin en weet niet dat hij t door moet slikken..😅 rietjes beker die drinkt hij vrolijk leeg. Ik moet volgende week naar cb. Vandaag is hij precies 14 maanden.

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

360 beker een rietjes beker snapt ze niet, wijzen doet ze ook niet echt maa ...
Ja joh, 15 maanden is echt niet gek dat ze niks zeggen. Het zal gewoon extra zekerheid zijn, maar geen reden tot zorgen toch😘😘

3 jaar geleden

Ja joh, 15 maanden is echt niet gek dat ze niks zeggen. Het zal gewoon extr ...
Ben ook zeker niet bezorgd! 💚🧡

3 jaar geleden

Nu 14,5 maand; 81 cm en 12,8 kilo

3 jaar geleden

Gisteren geweest! Onze dame is 13,5 kilo en 86 (!!) cm. Wij zijn allebei lang dus ik maak me niet zo'n zorgen. Maar voor de zekerheid hebben ze ons toch doorgestuurd naar de kinderarts. Iemand hier ervaring mee? Meer lange baby's?

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Gisteren geweest! Onze dame is 13,5 kilo en 86 (!!) cm. Wij zijn allebei la ...
Onze dochter is ook 89 cm en 12kg, wij liepen al bij de KA voor iets anders en ze zegt steeds laat je maar doorsturen dan kom je bij mij en geef ik aan dat het totaal verwacht is ahv jullie curve als ouders zijnde

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Die groeit lekker, wat fijn! En ik denk altijd, je kan de lengtegroei moeilijk tegengaan he 😅 Als jullie lang zijn, vermoed ik dat de kinderarts dit ook volkomen normaal vindt.

3 jaar geleden

Vandaag geweest. Hij is bijna 15 maanden en 12.7 kilo en 85cm. Kanonnen wat groeit hij hard.. Lees hier dat hij niet de enige is die zo hard groeit...

3 jaar geleden

Afgelopen week geweest. Ze was toen 14mnd en 1 week. Ze was 77cm en 10kilo

3 jaar geleden

Onze zoon zit niet meer op +1 😂 80 cm met 10 kilo

3 jaar geleden

Onze zoon zit niet meer op +1 😂 80 cm met 10 kilo
Ik zie nu pas dat ik vergeten ben erbij te zetten kwa lengte. Hij was altijd lang, nu niet meer zo 😝

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wat zei de KA?