Hoe hebben jullie je partner verteld dat je zwanger bent?

LucyJ
3 maanden geleden
Volgen
Hoe hebben jullie je partner verteld dat je zwanger bent? Lijkt me leuk om te lezen. Zit zelf in een gekke situatie. Ik heb dinsdag een test gedaan en deze was duidelijk positief. MAAR mijn vriend zit in quarantaine vanwege het Corona virus. We ontlopen elkaar al een week. Het leek mij dus niet zo leuk om het hem nu te vertellen want we kunnen elkaar niet eens feliciteren. Dus hij weet het nog niet! Nu heb ik een klein rompertje besteld en deze ingepakt. Nu hoop ik dus dat hij heel snel weet beter is want ik kan niet wachten om zijn kadootje te geven! En dan ben ik natuurlijk heel benieuwd naar zijn reactie.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
59 reacties
Isabelle1
3 maanden geleden
Ik was sokken gaan halen voor hem en mij en meteen ook maar voor het hele gezin zei ik... sokjes met I 千addy
  • Rapporteren
Nvdm
3 maanden geleden
Ik ook via een rompertje en de test erbij ingepakt!!
  • Rapporteren
mamavanlloyd
3 maanden geleden
omdat mijn man veel onderweg is heb ik hem een foto via de app gestuurd met een hele rits zwangerschapstest . Dat Had hij niet verwacht. Daarna wel gefacetimed om het te bevestigen不不
  • Rapporteren
mamavanlloyd
3 maanden geleden
Reactie op mamavanlloyd
omdat mijn man veel onderweg is heb ik hem een foto via de app gestuurd met een hele rits zwangerschapstest . Dat Had hij niet verwacht. Daarna wel gefacetimed om het te bevestigen不不
  • Rapporteren
Bente1988
3 maanden geleden
Wat een rare situatie zo inderdaad, hopelijk knapt hij snel op! Ik had een rompertje met de tekst 'good looks just like my dad' ingepakt samen met de positieve test. Was een succes!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
Wij hebben de test samen gedaan
  • Rapporteren
Hille
3 maanden geleden
Leuk allemaal. Ik heb 3 keer achter elkaar een test gedaan en heb ze alle 3, van licht positief tot duidelijk positief, gewikkeld in een papier. Toen hij thuis aankwam vroeg ik aan hem wat er in dat papiertje gewikkeld is?? En toen hij het open deed was hij echt verrast....
  • Rapporteren
jikn
3 maanden geleden
Ik na 8 testen, kon het namelijk niet geloven maar streepje werd toch echt steeds duidelijker, ons zoontje van 2.5 op het aanrecht gezet. 3 foto's genomen. Toen hij thuis kwam, sneaky zn tel gepakt. Zn achtergrond verandert. En toen zn reactie afgewacht. Nieeeett. Eerste wat ie zei 不
  • Rapporteren
loess
3 maanden geleden
Wij hebben samen getest. Had tijdens eerste zwangerschap (is mk geworden) alleen getest. Achteraf spijt van. De nieuwe ronde heb ik hem veel meer betrokken zodat het meer iets van ons samen wordt. Hij heeft al zon kleine rol..
  • Rapporteren
loess
3 maanden geleden
Reactie op jikn
Ik na 8 testen, kon het namelijk niet geloven maar streepje werd toch echt steeds duidelijker, ons zoontje van 2.5 op het aanrecht gezet. 3 foto's genomen. Toen hij thuis kwam, sneaky zn tel gepakt. Zn achtergrond verandert. En toen zn reactie afgewacht. Nieeeett. Eerste wat ie zei 不
Ahhh dit is echt super leuk en schattig
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
We hebben samen de test gedaan
  • Rapporteren
muisj
3 maanden geleden
Ik heb hem gebeld haha. Had 4 dagen voor NOD al positief, durfde het niet te geloven!
  • Rapporteren
Gerda_g
3 maanden geleden
Reactie op jikn
Super leuk! Hartverzakking! Hahaha
  • Rapporteren
Deems1991
3 maanden geleden
Ik ben van het zelf kaartjes maken! Dit is de voorkant. Bij het zien van het kaartje zei hij al: "echt??"
  • Rapporteren
JoyceX
3 maanden geleden
Rompertje en test in een mooi kistje gedaan en toen hij thuis kwam van zijn werk gegeven en dat tegelijk gefilmd
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
Mijn vriend en ik wonen nog niet samen, en kunnen nu ook niet bij elkaar zijn ivm het corona virus. En beide in de zorg werken. Ik heb het boek "ik vind lief, papa" besteld. Want dit boek moest er komen als ik zwanger zou raken. Hij krijgt hem zaterdag geleverd. Ik ben zo benieuwd naar zijn reactie.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
Ik was ziek 丐 en heel erg overtuigd dat ik zwanger was smiddags een test gedaan. Toen hij thuis kwam had ik de test onder me teiltje verstopt. ik de test stiekum gepakt hij kwam met een bakje fruit(hielt niets binnen) hij gaf mij het bakje en ik zei eerlijk ruilen dan maar hij keek gek op en gaf m de test. Ik heb nog nooit zoon overdonderde blik gezien. Hij was helemaal stil ja wat betekent dit... dat we zwanger zijn toen kom die weer lachen , echt super blij
  • Rapporteren
Miertje08
3 maanden geleden
Hier ook samen getest.... Ik vanuit de keuken: zie je al twee streepjes? Hij: een roze en een gele... Bleek een donker roze en 1 licht roze te zijn (mannen en kleur..) . Ik heb nog 2 testen gedaan voor ik het kon geloven...:)
  • Rapporteren