Goede avond allemaal, wat doen jullie met deze temperatuur aan voor savonds met slapen? Vind het zo lastig want snacht is het nog kouder maar de babyfoon geeft nu al wel 23 graden aan op haar kamertje
Hier inmiddels een zomer slaapzak aan met een pyjama met lange mouwen en een broekje met sokken en een romper met spaghetti bandjes. Ze was van de week wat koortsig dus de zomer slaapzak maar uit de kast gehaald. Temperatuur blijft hier vaak in de nacht rond de 18/19 graden
Pyama zonder broek, slaapzak ( dik of dun let er niet op sorry) en een deken erover heen. Ze slaapt prima. Ook in de zomer trouwens.. dan zonder deken maar een laken erover heen.
In de winter 2 dekens en een broek aan.
Ons zoontje zweet gigantisch in de nacht altijd. Het is nu nog steeds 21 graden op zijn kamer en hij draagt een lange mouw romper met een zomer slaapzak. Is van de week ook erg koortsig geweest dus kleed hem sowieso iets koeler.
Ik weet dat onze babyfoon incorrect is qua temperatuur. Het geeft 22° aan, maar dat is het niet.
Ook kleed ik hem niet al te dik aan omdat ik er een fleece'je (of een ander dekentje) over hem heen leg. Moest het weer gaan vriezen dan doe ik hem wel iets dikker aan.
Lange of korte mouw romper met winterslaapzak met mouwen. En een dekentje over.
Bij warmer weer een dunnere winterslaapzak zonder mouwen en romper lange mouw. Bij kouder weer een pyjama eronder zonder broek. Onze zoon is vrij snel warm.
Het wisselt nogal. 😊 wil slaapzak wel langzaam afbouwen vanaf de zomer.
Hier een korte mouwen romper met een dunne pyjama lange mouwen en pijpen, dan een slaapzak zonder mouwen en een dekbedje. Als hij het warm heeft schopt hij het dekbed weg