17 Reacties

2 jaar geleden

1x per week, tenzij hij heel erg verkouden is en alles onder t snot zit 😆 dan 2x

2 jaar geleden

Elke maandag worden hier alle bedden verschoond.

2 jaar geleden

Elke zaterdagavond na badje

2 jaar geleden

Elke dag nieuwe laken. Hij slaapt in een slaapzak. Meestal dag of 2 tenzij hij niet dootlekt😂

2 jaar geleden

Gemiddeld 2 keer per week, tenzij ze verkouden is dan soms wel elke dag

2 jaar geleden

1x per week hoeslaken maar mocht hij veel kwijlen door tandjes of verkouden vaker. Slaapzak hetzelfde

2 jaar geleden

Hoeslaken en slaapzak 1 keer pet week net zoals ons beddengoed. Tenzij er natuurlijk vlekken of erger in zit😅

2 jaar geleden

1x per week hoeslaken en slaapzak tenzij doorgelekt of alles onder t snot

2 jaar geleden

Elke zaterdag. Tenzij hij ziek is of het OS gewoon vies. Anders 1x per week.

2 jaar geleden

1x in de 2 weken, net als ons bed. Slaapzak soms eerder als er veel op gesnotterd of gekwijld is.

2 jaar geleden

1 keer per week, net als ons eigen bed. Als ze is doorgelekt of veel snot heeft, dan vaker

2 jaar geleden

1x per week schoon Hoeslaken, schone slaapzak en schone knuffel

2 jaar geleden

Elke donderdag net als ons eigen bed.

2 jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Elke donderdag net als ons eigen bed.
Haha hier ook donderdag en zondag ons bed, weet niet het komt zo uit met de was. Knuffel konijn krijgt ze elke dag een schone. Ze kauwt erop dat vind ik goor na een dag, eigenlijk al eerder maar daar zet ik me dan overheen als hij echt nat is ruilen we hem wel eerder om. Mag voor zich spreken dat dat ook voor vies beddengoed geld. Slaapzak 1x per week ze heeft wel een andere snachts als overdag en knuffels waar ze niet mee knuffelt zo af en toe.

VRIEND

2 jaar geleden

verschilt. ca 1 x per week of 2 x per week (ze slaapt veel bij ons nog). En als ze ziek is vaker.

2 jaar geleden

Als het vuil is ;-)

2 jaar geleden

Hoeslaken om de 2 dagen, slaapzak een keer per week. Knuffel wanneer ik de kans krijg. 🤣