28 Reacties
2 jaar geleden
Hier gaat hij rond 19 uur naar bed en dan meestal tussen 7 en 8 de volgende ochtend weer wakker.
2 jaar geleden
Tussen half 7 en 7 naar bed. Meestal rond 7/half 8 wakker met soms uitschieters tot 8 uur/half 9.
2 jaar geleden
Tussen 19.00 en 20.30 naar bed.(hij slaapt ene avond makkelijker als de andere ) En 7.30 - 8.00 uur eruit.
2 jaar geleden
Niet om te oordelen, maar de mensen die hun kleine al rond 18u in bed hebben liggen... Hoe is dat als je een werkdag achter de rug hebt en dan die kleine al zo vroeg op bed ligt? Heb je dan wel tijd om nog even te spelen/knuffelen?
Dit is echt een oprechte vraag, want ik zit nu nog in mijn verlof van nr 2 (nu 7wk oud) en wij eten pas om 18u. Plus onze meid gaat om die tijd naar bed zodat mijn man ook nog even quality time met haar heeft savonds..
2 jaar geleden
Rond 18.45 omhoog en rond 19.00 uur op bed. Rond 06.30 uur wakker en na 07.00 uur uit bed. Momenteel wel meermaals in de nacht wakker.
2 jaar geleden
Tussen 19.00 en 19.30 naar bed toe en tussen 07.00 en 08.00 wakker. Heel soms dagen er tussen zitten dat het 06.30 uur is.
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Niet om te oordelen, maar de mensen die hun kleine al rond 18u in bed hebbe ...
Mijn werkdagen zijn van 0700-1500. Dus ik heb de namiddagen nog en we eten altijd samen! Mijn man begint vaak rond 10.00 en is de ochtenden samen met Bibi als ik vrij ben en is de dagen thuis als ik werk. Zo ziet hij haar elke ochtend en drie dagen per week de hele dag. En ik ben elke namiddag en 4 dagen per week thuis! 😊
2 jaar geleden
Rond 17.30 naar bed. Dan rond 17.50 slapen. En rond 5.45/6.00 wakker. Dus om en nabij 12 uur slapen in de nacht.
In de middag rond 11.15 naar bed, rond 11.30 slapen en rond 12.45 wakker. Dus ongeveer nog 1 uur en een kwartier slapen.
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Ik ben fulltime moeder. Onze gaat al om 17.30 naar bed. Mijn man ziet onze kleine s avonds niet meer. Maar we staan rond 6.00 op en hij gaat dan pas om 8.00 ri zijn werk, dus dan hebben ze s ochtends nog behoorlijk wat tijd samen.
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Ik ben rond 17.15 thuis en dan eten we samen. Daarna nog even kort spelen en lekker badderen en dan gaat ze naar bed. Ze is de dagen dat wij werken vaak behoorlijk moe van de opvang of een dag bij opa en oma dus ga haar dan niet onnodig langer wakker houden.
Ik werk zelf 3 dagen en ben dus 2 dagen (en ook het weekend) thuis en mijn man is ook 1 dag + weekend thuis dus knuffeltijd zat.
VRIEND
2 jaar geleden
Jeetje wat een nachten! Ben jaloers.
Hier van 18.30 / 19.30 tot meestal 5.30. En dan nog paar keer eruit ivm huiltjes (of we leggen haar bij ons zodat we niet blijven lopen) En dan regelmatig nog een nachtfles.
Als we geluk hebben slaapt ze s ochtends na fles 5.30 nog eventjes bij ons.