68 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Heb je al broekjes van Name It geprobeerd! Wel vrij duur, maar die zitten a ...
Nee ik heb heel veel tweedehands kleding gekregen en daar zit best wat tussen, de smallere 'legging' modellen past ze gelukkig vaak wel ( gelukkig is het een meisje) en ik wilde in de winkel kijken maar toen kwam de lockdown. Dus dank voor de tip, want ik wist niet goed waar te beginnen...
2 jaar geleden
Sophie heeft eigenlijk altijd op -1 gezeten. Dus volgde heel goed haar eigen lijn. Alleen sinds ze ziek is geweest knalt ze ineens naar beneden en krijg ik het er niet meer aan.. -2 zit ze nu bijna. ik geef haar nu zelfs 2 danoontjes extra op een dag omdat daar dan wat vet in zit. Mijn eetschema is:
8.00 papfles 210
+ boterham met stroop en nog wat fruit. (4 aardbeien bijvoorbeeld)
11.15 banaan en dan nu een danoontje erbij
13.15 2 boterhammen met stroop of pindakaas of mangospread
Een halve avocado en vaak een eitje
16.30 een koekje en een danoontje nu dan
18.15 warm eten met ons mee. Aardappelen, groente, vlees + een bak volle yoghurt met fruit erdoorheen..
Avondeten gaat de ene keer beter als de andere keer. Maar zeker altijd wel iets en ze is gek op vlees.
Mij lijkt dit toch best wel voldoende toch? Ik vind het echt niet weinig!
2 jaar geleden
Reactie op bloempje1
Sophie heeft eigenlijk altijd op -1 gezeten. Dus volgde heel goed haar eige ...
Poe jeetje wat een hoop eten in vergelijking met ons! Onze meid is vrij groot en zit op bijna +2.5! Maar krijgt sochtends geen fles en dan 1 boterham met 100cc gewone melk. 10u 1 stuk fruit en later een biscuitje. 12u 1 boterham met 100cc melk.
15u biscuit 2x en soms een beetje fruit
17.30 avondeten en 1 danoontje (soms 2)
19u fles 120cc gewone melk
Dus echt wel minder🙈 Maar het ene kindje is het andere niet natuurlijk... misschien heeft ze het gewoon nodig!
2 jaar geleden
Onze dochter Romée is 25-1 14 maanden en is rond de 9 kilo en ook ongeveer 75 cm. Geen vetje te bekennen en ze eet alsof ze nooit eten krijgt. Ze krijgt 'sochtends 2 boterhammen en rond 10 uur een stuk fruit. Tussen de middag weer 2 boterhammen en als tussendoortje vaak een koekje oid. 'Savonds eet ze met ons mee aardappels groente en vlees en vla. Maar als ik overdag iets te eten neem komt ze er meteen aan en ben ik mijn broodje of koek kwijt want daar gaat zij mee vandoor 🤣
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Wij zullen er weer niet ver vanaf zitten gok ik like always... Ook goed zi ...
Hier ook een smal meisje van 18-11, is ongeveer 77 cm en weegt ongeveer 9 kilo. Broekjes en leggings van Babystyling passen hier perfect, zijn lekker lang en smal! Heb sommige leggings nu al in de derde maat hetzelfde gekocht omdat ze zo fijn zijn én mooi blijven!
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Kan het zijn dat ze een allergie heeft? Luna viel continu van alle lijntje ...
Zou alleen niet echt weten waarvoor aangezien ik nooit gemerkt heb dat ze ergens last van heeft. Ze volgde haar lijntje ook prima alleen door het ziek zijn is ze veel afgevallen.
2 jaar geleden
Reactie op grace81
Onze dochter is 14 maanden en weegt 9,2 bij 76cm. Heel gemiddeld. Onze ande ...
Ja dat is inderdaad een heel mooi gemiddelde! Wat een verschil met je andere dochter maar het valt inderdaad gewoon niet te forceren.. dat probeer ik dan ook maar in mijn achterhoofd te houden. 😊
2 jaar geleden
Reactie op Jolijntje
Hier een meisje van 31-10 en weegt nu net 8 kilo denk ik en zit rond de 72c ...
Ja uiteindelijk is dat natuurlijk ook het allerbelangrijkste. Ik staar me misschien ook wel blind op die stomme grafiek. Moet ik misschien ook niet meer doen. Ik heb namelijk ook echt wel het gevoel dat mijn dochter goed in haar vel zit.
2 jaar geleden
Reactie op labelle
Mijne van 25-11 weegt vandaag 9.4 kg
Hier ook zoiets. Van 1-11 afgelopen maandag 9.26kg