68 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Sarah23
3 maanden later en ze weegt nog maar 8,6kg en is 76,8cm
Hier ook zoiets. Heeft ze ook kleine voetjes? Zo ja, al schoentjes gekocht? Kan echt niks vinden qua sandaaltjes ofzo. Alles is te groot. 🙈
2 jaar geleden
Onze zoon is met kleding gewogen in het ziekenhuis en woog 11.8, daar schrok ik nogal van want hij was eerst 10.2
Maar dit was met schoentjes etc. Volgende week naar het CB. Ben benieuwd naar z'n lengte.
2 jaar geleden
Reactie op Sarah23
Ja hier ook kleine voeten 🤣 ze zit nu tussen een 18 en een 19 ergens. Heb ...
Jaa ik had dus ook maat 18/19 schoentjes bij h&m gekocht maar die vallen ook van haar voeten. 🙈
2 jaar geleden
84,6 cm en 10,8 kilo.
Qua lengte zit ze op een ruime +1 en qua gewicht op -1. Lang en slank, net zoals dr vader 😄
2 jaar geleden
Reactie op kellykleingeld
Jaa ik had dus ook maat 18/19 schoentjes bij h&m gekocht maar die valle ...
Ik had ze nog niet deftig aan gedaan, ze vielen ook van haar voeten Hahaha. Nu met sokken aan blijven ze wel zitten maar als ze zich een beetje mistrapt vallen ze direct uit helaas 🙈 tot nu toe nog geen kleiner sandalen gevonden
2 jaar geleden
Reactie op denise__
1 jaar en 7 maanden 78 cm en 10,6 kilo kheb een kleine meid
Herkenbaar. Hier van 1-11 en nog een kilo lichter. Wel fijn voor het tillen. 🤭
2 jaar geleden
Onze kleine man is nu 19 maanden en weeg 10,5 kilo en is 85,5 cm,, extra weeg momenten want ze vinden hem te licht. Hij is ook best wel iell en je kan zijn ribben tellen maar hij heet meer als mij🤷 moest volle melk gaan geven maar iemand nog meer tips?
2 jaar geleden
Onze kleine man is nu 19 maanden en weeg 10,5 kilo en is 85,5 cm,, extra we ...
Volgt hij zijn groeilijntje nog of valt hij (daarvan) af?
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Volgt hij zijn groeilijntje nog of valt hij (daarvan) af?
Hij buigt er wel iets vanaf,, hij zat op - 1 en nu bijna op - 2