10 Reacties
2 jaar geleden
Ik lees mee.... hier hetzelfde dillema. Hoedjes worden meteen afgesmeten
2 jaar geleden
Vrienden van ons smeren gewoon normale zonnebrand op het hoofd van hun kleine kids die geen hoedje willen
2 jaar geleden
Onze zoon heeft ook steeds zijn pet geweigerd totdat het laatst super mooi weer was en de zon in zijn ogen scheen. Nu wil die hem in de zon wel ophouden maar zodra hij in de schaduw is moet die meteen weer af. Dus we maken vooruitgang. Alleen zijn zonnebril moet die nog niets van hebben
2 jaar geleden
Ik smeer ook gewoon de zonnebrand op zijn hoofdje. Hoedjes vind hij super leuk om mee te spelen maar als ze echt op moeten dan niet😂.
Voor mijn dochtertje werkte toen die zonnehoedjes met touwtje wel goed, dus het valt nog te proberen.
Fijne vakantie alvast!
2 jaar geleden
Die van ons wil eigenlijk ook niets op zijn hoofd. Heb vandaag ook gewoon zonnebrand op zijn hoofd/in zijn haar gesmeerd. Dan maar nog vaker douchen 😂
2 jaar geleden
Ik heb deze ooit een keer bij mijn kapper gekocht. Een spray zonnebrand voor je haar en scheiding. Misschien is zo iets een oplossing? Krijg je wel vettig haar van maar ja…
2 jaar geleden
Een zonnehoedje in een maatje groter werkt bij ons. Hield ook nooit haar hoedjes, petjes, of enige hoofddeksels aan. Een hoedje in een maatje groter houdt ze wel aan :). Wij hebben er met touwtjes die wij niet dicht doen.
Alleen als het waait is het niet zo evident, maar ze heeft ondertussen geleerd om haar hoedje vast te houden als het waait :)
2 jaar geleden
Mijn zoontje haat ook hoedjes maar geeft de strijd snel op wanneer ik het strik. Wel met 10 min even heel boos kijken. Toch proberen? 😂